Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du prøvd narkotika?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du prøvd narkotika?
Ja, det har jeg, men kommer aldri til å prøve igjen 63 24,61%
Nei, har aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det 150 58,59%
Nei, har ikke prøvd, men har hatt god lyst noen ganger 2 0,78%
Ja, bruker stoff pr dags dato 1 0,39%
Ja, jeg har prøvd, vet ikke om jeg vil prøve igjen 30 11,72%
Nei, jeg har aldri prøvd, vet ikke om jeg vil prøve en gang i framtida 10 3,91%
Deltakere: 256. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 12:35   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du prøvd narkotika?

nei har ikke prøv narkotika.
kommer aldri til å gjøre det.
Ikke tatt paragin en gang..

Gammel 13-07-07, 13:11   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

nei har ikke prøv narkotika.
kommer aldri til å gjøre det.
Ikke tatt paragin en gang..

Paralgin er jo ikke narkotika.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 13:16   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei, da vil det vere fryktelig mange som kvalifiserer til tittelen narkoman

Gammel 13-07-07, 16:48   #4
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg har prøvd, men kommer aldri til å prøve igjenn!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 18:59   #5
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg har prøvd, men kommer aldri til å prøve igjenn!

Signerer! Prøvde hasj i ungdommen men det var bare skremmende

Når det gjelder paralgin forte så kan det fint brukes "narkotisk" om det går an å si det sånn. Eks'en min brukte paralgin forte kun for å ruse seg - kunne hive i seg femti (!) piller i løpet av ett døgn - og det var ikke pga smerter (ikke fysiske, ihvertfall...)

Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 13:22   #6
Anuk

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, men det finnes jo piller som er i grenseland hvis de missbrukes. Og "jeg tar ikke paralgin en gang" er vel et uttrykk man bruker om at man også er restriktiv på pillebruk.

Jeg er av typen som er nesten mer redd for piller enn lettere narkotiske stoffer. Jeg fikk med meg en boks med 20 paralgin forte fra sykehuset, og jeg var livredd for dem. I ettertid ser jeg at jeg har tatt 8 ... (nesten pillemissbruker ja )

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 13:25   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mer enn 17 år siden sist. Tror ikke jeg begynner igjen nå. Jeg holder godt tak i chablis-flasken og sjangler videre.

Gammel 13-07-07, 13:29   #8
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har aldri prøvd det, og det har heller aldri fristet å prøve det. Så jeg regner det som nokså sikkert at jeg ikke kommer til å prøve det heller.

Gammel 13-07-07, 13:32   #9
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier meg enig med Mim. Det begynner å bli veldig mange år siden sist og jeg har ingen planer med å gjennoppta gamle synder.

Meget grei efaring å ha med seg, faktisk. Nyttig i jobben min.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 20:47   #10
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er mer enn 17 år siden sist. Tror ikke jeg begynner igjen nå. Jeg holder godt tak i chablis-flasken og sjangler videre.

Det er omtrent like lenge siden for min del.. Hvorvidt jeg muligens vil være en noe skev old lady på gamlehjemmet utelukker jeg ikke. Der er det jo så kjedelig at man definitivt bør finne på noe for å rømme fra denne verdnen.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:05   #11
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Signerer det hele.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 12:10   #12
snus
Fullverdig medlem

snus sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
snus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har ikke prøvd å kommer ikke til å prøve det noen gang

Gammel 04-08-07, 22:58   #13
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Ja jeg har prøvd hasj to eller tre ganger da jeg var ung og sprø.. har ikke behov for å prøve det igjen eller noe annet for den saks skyld.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 17:45   #14
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Har ikke prøvd, kommer nok ikke til å prøve, har ikke det behovet.

Gammel 13-08-07, 09:48   #15
nikki

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei,har aldri prøvd og kommer aldri til å prøve.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 16:52   #16
Mor..tvillinger?
Nybegynner

Mor..tvillinger? sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Mor..tvillinger? har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det er helt klart et narkotikum, men om du ser på ulovige rusmidler som narkotika, så er det jo ikke det:P

Mor..tvillinger? er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 17:48   #17
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Har aldri prøvd narkotika.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.