|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Pakkekalendertips 2017
Sånn er det her og. Jeg fant litt på TGR butikken.
|
|
|
#44 |
|
intro
|
Sv: Pakkekalendertips 2017Her er Pokemon dessverre ute for alle andre enn meg.
|
|
|
|
#45 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakkekalendertips 2017Jeg synes også det er mye enklere til lillesøster enn til guttene. Hun får f.eks. Elsa-hansker, hårpynt, Beanie Boo julebamser og lignende ting som guttene har null interesse av. Jeg endte med ting som Legofigur-pose, "bygg ditt eget sugerør" fra TGR, glow stick-briller o.l.
|
|
|
#46 |
|
intro
|
Sv: Pakkekalendertips 2017Ja, sånne ting kunne jo begge ha glede av. Problemet er at tanken på å skulle bevege seg til Storsenteret i Black Friday-helga i grunnen ikke er til å holde ut.
|
|
|
|
#47 |
|
Eppur si muove.
|
|
|
#48 |
|
intro
|
Sv: Pakkekalendertips 2017Har allerede vært innom alle disse sjappene, flere turer også, men da var det ting til bursdagene som stod i fokus. Disse høytidene/festlighetene kommer tett som hagl her i huset.
|
|
|
|
#49 |
|
Glamorøs
|
Sv: Pakkekalendertips 2017Har du vært innom Outland? De pleier å lage til et bord med kalandergaver. De har bl.a. hatt minecraft-magneter, slik at man kan "bygge" på kjøleskapet, og mye annet småstæsj.
|
|
|
#50 |
|
intro
|
Å, sånne effekter hadde vært noe! Bare så synd at vi har innebygd kjøleskap. Kanskje jeg skulle gå innom etter jobb, gitt! Takk for tips.
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Gutter er vanskeligere ja. Jeg har kjøpt sånne smarttelefon-hansker, et par sett i sånn bittesmå legoaktige klosser, noen blyanter og viskelær med avengers på, thumb chucks, noen badebomber uten for søte motiver/farger på, enkel gymbag, micro-usb ladekabel, liten lommelykt, sokker med julemotiv og små figurer fra mario og marvel. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Glamorøs
|
Ja, de kan jo festes på alt annet av metall også, altså.
|
|
|
#53 |
|
Eppur si muove.
|
|
|
#54 |
|
intro
|
Sv: Pakkekalendertips 2017Samme her, Myria, bare med slagsiden før jul.
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Pakkekalendertips 2017Syns alle skal følge Anne Lindmo sitt råd:
|
|
|
#56 |
|
intro
|
Sv: Pakkekalendertips 2017He-he, jeg er allerede på er nokså lavt nivå, og synes i utgangspunktet dette er en koselig greie, men er visst litt fantasiløs i år.
|
|
|
|
#57 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Fantastisk med veskerusk. Skulle tatt vare på småflasker med hygiene fra hoteller. Det hadde de blitt glade for, helt sant. Særlig det fra Støtvig.
|
|
|
|
#58 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Pakkekalendertips 2017Jeg styrte som bare det med å finne på smågaver til pakkekalenderen tidligere år. Helt til jeg fant ut at det var godteriet han ble mest glad for. Så i år får han pakkekalender men bare med godteri inni. Enkelt penkelt. Kjøpter dog litt ekstra kult godteri, enten på den butikken på Sandvika storsenter eller i Danmark/Sverige hvis vi er der før advent, noe vi var i år. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Pakkekalendertips 2017Her har den ene ungen kjøpt sine kalendergaver til resten av familien, den andre ungen kommer til byen i dag, og har planene klare for hva hun skal kjøpe. Så får jeg ut og shoppe litt også, senere i dag. Jeg skal jo bare kjøpe en til hver i familien, i tillegg til godteri til alle tre ungene de tre lørdagene + en ekstra fin til julaften. Den siste kommer trolig opp litt senere, og resten bør gå kjapt. Mannen og den tredje ungen får fikse sine gaver i løpet av uka.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-11-17 kl 10:07. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
intro
|
Sv: Pakkekalendertips 2017Jeg har pakket inn 21 smågaver til hver nå - og ser at jeg sitter igjen med minst 3 for mye per snute.
|
|
![]() |
|
|