Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det mulig å bli a-menneske, og er det verdt å prøve?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-17, 09:31   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bli a-menneske, og er det verdt å prøve?

Men det høres ut fra svarene i tråden at dette også handler om vilje, og at man ikke er villig til å ofre det som kreves? At det ikke er verdt det?

Alle klarer jo å forskyve døgnet ved forflytning over tidssoner til slutt?

Jeg er/var nok et B-menneske, men behov for rutiner og barn som våknet 5 i seks år på rad, samt alder, tror jeg, og tidlig legging, har ført til at jeg er mer A nå. Det er forferdelig å stå opp, og jeg står aldri opp før 7.30, men jeg sover heller ikke lenger enn 8 i helgene heller, da våkner jeg. Aldri opplagt, men det har med andre ting å gjøre. Og så blir jeg trøtt i 23-tiden og legger meg før midnatt. Hverdag som helg. Trives best med å ha slike rutiner, men i en ideell verden hadde det vært fint å kunne være sosial til 2 om natta en gang. Men det ee helt umulig å få til. Det ødelegger alt. Å stå opp tidligere en normalt ødelegger også for meg. Jeg blir så dårlig at jeg kaster opp og dagen er ødelsgt.

I dag var jeg oppe en halvtime tidligere pga en rørlegger som skulle komme. Han kom ikke likevel, og jeg er fremdeles forbanna. (Fordi jeg fremdeles er dårlig.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.