Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-17, 22:11   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Men da har jeg da ikke snakket om deg, Mavs, eller de andre som stemmer noe annet? Jeg tror da ikke at alle egentlig skulle stemt V? Men det er ikke tvil om at mange V-velgere har stemt ikke-borgerlig for å få skifte. Da er jo dette worst case scenario. Borgerlig, med V nesten uten innflytelse.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 22:12   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men da har jeg da ikke snakket om deg, Mavs, eller de andre som stemmer noe annet? Jeg tror da ikke at alle egentlig skulle stemt V? Men det er ikke tvil om at mange V-velgere har stemt ikke-borgerlig for å få skifte. Da er jo dette worst case scenario. Borgerlig, med V nesten uten innflytelse.

Jeg stemte Venstre ved forrige stortingsvalg, men på den røde siden i dette. Trodde det var nettopp oss du siktet til.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 22:35   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg stemte Venstre ved forrige stortingsvalg, men på den røde siden i dette. Trodde det var nettopp oss du siktet til.

Nei, jeg snakket om taktikerne? Har ikke sett på deg som V-velger på lenge.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 22:58   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg snakket om taktikerne? Har ikke sett på deg som V-velger på lenge.

Nei, mulig du ikke har gjort det, men det er nå en gang sånne som meg du snakker om. Vi som stemte Venstre sist, men ikke orket nå. Jeg tror det hadde gagnet Venstre å ta det til etterretning, i stedet for å avskrive velgerne som dårlige taktikere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 22:58   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, mulig du ikke har gjort det, men det er nå en gang sånne som meg du snakker om. Vi som stemte Venstre sist, men ikke orket nå. Jeg tror det hadde gagnet Venstre å ta det til etterretning, i stedet for å avskrive velgerne som dårlige taktikere.

Det tror jeg du har helt rett i.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 22:14   #6
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jeg enig i. Det er helt klart at både KrF og Venstre har hatt betydelig mer innflytelse på politikken som er ført de siste 4 årene, enn partienes størrelse skulle tilsi.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.