|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?Men da har jeg da ikke snakket om deg, Mavs, eller de andre som stemmer noe annet? Jeg tror da ikke at alle egentlig skulle stemt V? Men det er ikke tvil om at mange V-velgere har stemt ikke-borgerlig for å få skifte. Da er jo dette worst case scenario. Borgerlig, med V nesten uten innflytelse.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?
Jeg stemte Venstre ved forrige stortingsvalg, men på den røde siden i dette. Trodde det var nettopp oss du siktet til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
Nei, jeg snakket om taktikerne? Har ikke sett på deg som V-velger på lenge.
![]() |
#4 |
|
Nei, mulig du ikke har gjort det, men det er nå en gang sånne som meg du snakker om. Vi som stemte Venstre sist, men ikke orket nå. Jeg tror det hadde gagnet Venstre å ta det til etterretning, i stedet for å avskrive velgerne som dårlige taktikere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
Det tror jeg du har helt rett i.
![]() |
#6 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg enig i. Det er helt klart at både KrF og Venstre har hatt betydelig mer innflytelse på politikken som er ført de siste 4 årene, enn partienes størrelse skulle tilsi.
![]() |
|
|