Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

SMS fra Arbeiderpartiet

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-17, 17:54   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg kan fint leve med Høyre som regjeringsparti og Erna som statsminister. Men ikke FrP. Om de fortsetter i regjering så er det greit å vite at jeg ikke har stemt på dem. Da vil jeg heller ha regjeringsskifte.
Om H, V og KrF hadde gått sammen uten FrP er det mulig jeg hadde stemt annerledes. Jeg ligger et sted mellom tre partier, viser det seg.

Jeg tenker som deg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 18:12   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg tenker som deg.

Dere er begge "retorikk før politikk"-personer. Jeg fatter det ikke. Det kan da ikke være "samma det" om landet blir styrt borgerlig eller sosialistisk, vel? Sylvi Lishaug kan bli påkjørt av bussen i morgen for alt vi vet...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 18:19   #3
Simone

Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg hadde blitt godt fornøgd med ei regjering som bestod av AP og Høyre. Samme for meg om det då var Erna eller Jonas som var statsminister.

Men det vil nok aldri skje

Eg har ikkje fått SMS av AP, men dei kom og ringte på og ga meg ei rose.
Heilt greit for meg! Hadde nok ikkje blitt så provosert av SMS heller.

Gammel 10-09-17, 18:19   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som ble irriterte, er det fordi det var Ap, eller at et politisk parti sendte en SMS?

Fordi det var en reklame-sms, uansett om det hadde vært Høyre eller Rødt eller Adams matkasse som hadde sendt den.
Jeg syns ikke det var særlig smart å irritere folk på en søndag formiddag.

Det er annerledes med kommuner som har sendt ut sms og minnet folk på å stemme, som jeg har hørt at noen har gjort tidligere i uka. Det er generell info, tenker jeg, og "husk å stemme!" er vesentlig annerledes enn "husk å stemme på oss".

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

JDet var Høyre som kjørte fakturavarianten i Bærum, var det ikke?

I Tromsø var det FrP.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 18:21   #5
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dere er begge "retorikk før politikk"-personer. Jeg fatter det ikke. Det kan da ikke være "samma det" om landet blir styrt borgerlig eller sosialistisk, vel? Sylvi Lishaug kan bli påkjørt av bussen i morgen for alt vi vet...

Jeg har alltid vært veldig mot rødt, men så synes jeg at Erna har gjort en ganske grei jobb som statsminister. Men jeg fikser ikke at FrP skal få skrike ut og holde på som de gjør, derfor stemmer jeg ikke på Erna eller noe av de som gjør at de som sitter nå blir sittende.

Gammel 10-09-17, 18:24   #6
Normy
Superduperaktiv

Normy sin avatar

Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Fikk ikke. Lurer på hvor Ap fikk numrene fra

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 18:25   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid vært veldig mot rødt, men så synes jeg at Erna har gjort en ganske grei jobb som statsminister. Men jeg fikser ikke at FrP skal få skrike ut og holde på som de gjør, derfor stemmer jeg ikke på Erna eller noe av de som gjør at de som sitter nå blir sittende.

Det gir fremdeles ingen mening, gitt at det vi faktisk er med på å stemme over er hvilken politikk som skal styre landet de neste fire årene. En altfor viktig sak til at jeg noen gang ville drømt om å la bråkete enkeltpersoner i et parti med begrenset gjennomslagskraft få påvirke meg til å gå i en helt annen retning.
Men- jeg registerer bare at jeg tenker ganske annerledes rundt politikk og valg enn en del andre, så du skal få slippe å forklare deg en gang til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 18:26   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det gir fremdeles ingen mening, gitt at det vi faktisk er med på å stemme over er hvilken politikk som skal styre landet de neste fire årene. En altfor viktig sak til at jeg noen gang ville drømt om å la bråkete enkeltpersoner i et parti med begrenset gjennomslagskraft få påvirke meg til å gå i en helt annen retning.
Men- jeg registerer bare at jeg tenker ganske annerledes rundt politikk og valg enn en del andre, så du skal få slippe å forklare deg en gang til.

For å si det sånn, jeg har ALDRI vært så i tvil om hva jeg skulle stemme som i år. Det var nesten så jeg vurderte å velge i blinde.

Gammel 10-09-17, 18:38   #9
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Fikk SMS og irriterte meg litt over den. Litt fordi det var fra AP og litt over at jeg syns det er mer invaderende med reklame på sms enn i postkassa. Mest av alt syns jeg det virker litt desperat, men de ber nå i alle fall om en stemme til seg selv. Irriterer meg mer over sms fra fagforbundet;

" Hei, Anita72. Det går mot et utrolig jevnt valg i år. Vi i Fagforbundet kan avgjøre valget, men da må du gå og stemme - for mindre forskjeller og trygge arbeidsplasser.

Vennlig hilsen Fagforbundet"

Gammel 10-09-17, 18:43   #10
Sweetie
Prøver seg frem

Sweetie sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Jeg får masse spam-mail (e-post). Det er kjempeirriterende, det har ikke alltid vært sånn, men nå må vi bare leve med det.

Jeg får nesten ingen reklame-smser. Å få en var kjempeirriterende. Jeg håper reaksjonene på dette blir så kraftige at det ikke lønner seg å spamme på sms. Ellers vet jeg hvordan vi har det om noen år.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.