Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er skolene stengt på valgdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-17, 09:56   #34
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er skolene stengt på valgdagen?

Jeg er for å lage litt stas ut av valgdagen, altså! Mine er så små, så vi ser jo uansett ikke på valgsendinger med dem, og det er jo en del kveld igjen etter foreldremøter, men en kunne såklart unngått akkurat den dagen. Men må innrømme at jeg har sympati for de som skal prøve å planlegge foreldremøter, for det er søren meg alltid noe som ikke passer.

Vi tar med barna når vi stemmer selv om de er små, og forklarer hva vi gjør og sånt. Det er absolutt viktig, så var ikke meningen å nedvurdere det. Men nå som en kan forhåndsstemme og stemme på søndag noen steder kan en jo gjøre stas utav den biten selv om det ikke er akkurat på den dagen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.