Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-17, 10:42   #18
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Fra innlegget ditt:

• Personer som hadde vært (tidligere) fengslet? Det har gått fint før, jeg kunne gjort det igjen. Mitt utgangspunkt er at når straffen er sonet er skylden betalt. Inntil det motsatte er bevist går jeg ut i fra at vedkommende har lært.
  • Personer fra et annet land? Been there done and doing that. Hvorfor skulle det som et utgangspunkt være vanskelig?
  • Personer som ikke bidrar? Ah, det har jeg større problemer med. Dersom personen fortsetter å ikke bidra, har jeg hittil insistert på at vedkommende i hvert fall ikke skal få kred for arbeidet jeg og andre har gjort. Jeg unngår de personene inntil de viser at de skjønner at de må være med å dra lasset.
  • Personer som har forskjellige meninger enn deg? Øh, nei, det gjør jeg hver dag. Lærer mye av det.
  • Personer som har veldig forskjellig personlighet enn deg? Det kommer an på selvsagt, de fleste mennesker går greit å samarbeide med, ofte fordi de har en helt annen personlighet enn meg. Jeg tror det ville gått dårligere å samarbeide med tvillingen min (som jeg heldigvis ikke har).
Mine tillegg:
Jeg jobber nå og har tidligere jobbet i direktoratlignende greier. Jeg kan ikke forstå at å jobbe for den ene regjeringen er særlig anderledes enn å jobbe for den andre regjeringen. Man skal gjøre en jobb så godt man kan uansett.

Folk som skjuler ansiktet sitt har jeg vanskeligheter med, i hvert fall hadde når jeg drev med undervisning. Å skulle lære bort noe og ikke å ha et ansikt å se på om ting oppfattes...

Å jo, jeg ville nok hatt problemer med å jobbe med en som hele tiden prøvde å omvende meg, enten det var politisk, religiøst eller på annen måte.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.