|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?
Det kan jo være så vanskelig å samarbeide med folk at man velger å skifte jobb eller prøver å peile seg inn på andre arbeidsoppgaver. Som voksen kan man i alle fall det - vanskeligere å være barn på skolen, hvor det ofte ikke eksisterer noen fluktruter.
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er klart, jeg har heldigvis ikke vært borti noen som er så ille. Hos oss har de verste en tendens til å backstabbe seg såpass langt opp i systemet at de forlater lille Norge til fordel for HQ, så vi trenger sjelden samarbeide så veldig lenge |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
Hell i uhell!
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?Jeg har problemer med de som behandler andre som null og ikke respekterer andres oppgaver.
![]() |
#5 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?Jeg slet med en ansatt på småbarns avdelingen i barnehagen jeg jobbet forid hun favorittserie noen unger fremfor andre. Samt vi hadde en del retningslinjer vi skulle følge. Eks skulle alltid en voksen være i umiddelbar nærhet når barna satt på benken ute fordi de skulle få frukt, hvor vedkommende går vekk og det resulterte i brus i arm på en av ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|