Sv: Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern
Jeg forstår godt at de ikke fikk tillatelse til å demonstrere i første omgang. Ikke pga parolen "knus homolobbyen" alene, men i sammenheng med hvem de er ellers (voldelige, truende, kriminelle kjeltringer som har vist at de ikke vil forholde seg til politiets påbud).
For å si det på en annen måte: Jeg har møtt fredelige, fredselskende kristne mennesker som mener bestemt at de homofiles organisasjoner, prideparader, Skam-sesonger, politisk påvirkning, osv. er en uforholdsmessig kraftig påvirkning i samfunnet, og drar det i gal retning (bort fra Guds ord). Jeg tror bestemt jeg har hørt ordene homofil og lobby brukt i samme setning av disse. Om de skulle bestemt seg for å demonstrere mot summen av partnerskapslov, ny vigselsliturgi og adopsjonsrettigheter, og en av parolene (i tillegg til "ja til det tradisjonelle ekteskapet" og "Ja til kjærlighet mellom mann og kvinne" og "Ekteskapet er innstiftet av Gud") hadde vært "Knus Homolobbyen" så hadde de møtt motbør og motdemonstrasjoner og argumenter, men jeg tror definitivt de hadde fått lov til å gå i tog.
Når voldelige kriminelle med et uttalt mål om å fjerne homofile og fargede velger samme parole så blir totalen en helt annen.