Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-17, 20:47   #161
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er en guttefant

Og jeg er en kanin. Veldig søt og med ganske lange ører.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:50   #162
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Medlem siden: Jul 2017
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg jobber også der. Men jeg får ikke nøkler og sånn, så jeg kan ikke låse opp noenting, det er så dårlig gjort!

Men kan du sende meg tlf nr dit?

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:51   #163
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men det er ingen av dem som jobber der nå. Så jeg må få snakke med noen som jobber der nå.

Men nå har du jo fortalt oss hvem du er, så jeg tror du kan spare kontantkortet ditt til å ringe bestemor.

Gammel 09-07-17, 21:02   #164
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Men nå har du jo fortalt oss hvem du er, så jeg tror du kan spare kontantkortet ditt til å ringe bestemor.

Men jeg må snakke med noen på Barneposten NÅ. Det haster.

Gammel 09-07-17, 21:07   #165
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Men jeg må snakke med noen på Barneposten NÅ. Det haster.

Det har hastet så lenge nå at jeg tror det beste er å ringe 113.

Gammel 09-07-17, 21:08   #166
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ring heller 116117 til nærmeste legevakt. Så vurderer dem om du trenger å snakke med noen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:09   #167
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg er en filmstjerne.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:10   #168
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ring heller 116117 til nærmeste legevakt. Så vurderer dem om du trenger å snakke med noen.

Nei, jeg skal ikke dit. Jeg skal til Barneposten. Gi meg et bergensnummer.

Gammel 09-07-17, 21:10   #169
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er tøffest av alle, for jeg er en hemmelig agent som har sex med pene damer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:15   #170
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg skal ikke dit. Jeg skal til Barneposten. Gi meg et bergensnummer.

Det er ingen her inne som kommer til å gi deg dette nummeret. Dette er et foreldreforum, ikke Gule Sider eller 1881 nummeropplysning. Hvis det var meningen at du skulle hatt dette nummeret, hadde du allerede hatt det. Gi deg nå.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:16   #171
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Det er ingen her inne som kommer til å gi deg dette nummeret. Dette er et foreldreforum, ikke Gule Sider eller 1881 nummeropplysning. Hvis det var meningen at du skulle hatt dette nummeret, hadde du allerede hatt det. Gi deg nå.

Men det må da finnes noen her inne som kan dette nummeret.

Gammel 09-07-17, 21:18   #172
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis du venter litt kan jeg gi deg det.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:18   #173
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men det må da finnes noen her inne som kan dette nummeret.

Det vil jeg anta at det gjør. Men disse kommer aldri i verden til å gi det nummeret til deg.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:22   #174
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er tøffest av alle, for jeg er en hemmelig agent som har sex med pene damer.

Er 007 lesbisk? For, altså .. du er dame i avataren din.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:24   #175
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hvis du venter litt kan jeg gi deg det.

Ok, jeg venter

Gammel 09-07-17, 21:25   #176
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hva får du ut av å holde på sånn?

Gammel 09-07-17, 21:26   #177
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, velkommen tilbake!

Gammel 09-07-17, 21:28   #178
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Ok, jeg venter

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:28   #179
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Er 007 lesbisk? For, altså .. du er dame i avataren din.

Døh! Det er en av damene mine!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:30   #180
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke noe som heter Barneposten 3 på Haukeland - er du sikker på at det er det som står i brevet?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.