Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-17, 19:52   #141
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har blitt skikkelig sint opptil flere ganger her inne, og utrolig nok har forumet overlevd. Og det er minst to personer her inne som kan skrive under på at jeg blir skikkelig sint når jeg blir sint. Så jeg tror vi er trygge.

Du blir skikkelig sint ja, men det går jo forholdsvis fort over (løper og dukker)

Gammel 09-07-17, 19:55   #142
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men vet dere nr dit?. Jeg fikk tlf nr av sykehuset men jeg rotet det bort. Så det hadde vært fint visst dere gav meg tlf nr.

Men da er det jo bare å ringe sykehuset og få det på nytt. Går nok fortere enn å vente på det her

Gammel 09-07-17, 19:56   #143
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Medlem siden: Jul 2017
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Jeg er en guttefant

Jeg er en 19 år gammel gutt som skriver her inne. Jeg sitter med lue på meg og jeg har en blå hettegenser på meg og olabukse. Dere ser vel på avataren min at jeg er en gutt.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 19:59   #144
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åse, Liv, Jorunn, Laila, Kjerstin, Randi, Randi S, Svein, Karete.

Hæ?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:00   #145
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er en guttefant

Vår gamle venn, ferietrollet.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:02   #146
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ferietrollet. Kom deg ut av rommet ditt, gutt, og finn på noe mere vettugt enn å forsøke å trolle en gjeng med gamle forumister, som har vært ute en vinternatt før.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:06   #147
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hæ?

Også Vibecke da. Hun må vi ikke glemme.

Gammel 09-07-17, 20:06   #148
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje det er barna?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:07   #149
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Du blir skikkelig sint ja, men det går jo forholdsvis fort over (løper og dukker)

Sjæl, ass.

Gammel 09-07-17, 20:07   #150
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Ferietrollet. Kom deg ut av rommet ditt, gutt, og finn på noe mere vettugt enn å forsøke å trolle en gjeng med gamle forumister, som har vært ute en vinternatt før.

Men er jeg tøff her jeg sitter med lue og hettegenser på meg?

Gammel 09-07-17, 20:07   #151
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg ble en gang så sint at jeg fikk beskjed av en modde (var det deg, adri?) om å roe meg ned. Det gikk bra, det også. Ingen skader på forumet etter det heller.

Var nok sikkert meg. Jeg kan være ganske tydelig i tillegg til sint. Har jeg hørt.

Gammel 09-07-17, 20:15   #152
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er det noen her inne som jobber på barneposten3 på Haukeland?

Jeg jobber der.
Hva lurer du på?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:18   #153
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg jobber der.
Hva lurer du på?

Gjer du? Eg lurer på om du kan legge ut detaljert forklaring på kor de har nøkler til skapet med B-preparat?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:28   #154
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg jobber der.
Hva lurer du på?

Jeg lurer på hvordan dere har det der. Og om du kan sende meg tlf nr direkte til avdelingen via PM.

Gammel 09-07-17, 20:31   #155
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mora di er nok stolt av deg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:40   #156
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg jobber også der. Men jeg får ikke nøkler og sånn, så jeg kan ikke låse opp noenting, det er så dårlig gjort!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:41   #157
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvordan dere har det der. Og om du kan sende meg tlf nr direkte til avdelingen via PM.

Synes du skal høre med Åse, Liv, Jorunn, Laila, Kjerstin, Randi, Randi S, Svein, eller Karete.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:43   #158
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er jeg tøff her jeg sitter med lue og hettegenser på meg?

Ja, det er du!

Jeg er sikker på at du er tøff i pysjamas også. Og frakk.
Og når du går på bussen, da skjønner alle at:
her kommer tøffe tøffe tøffe tøff
her kommer tøffe tøffe tøffe tøff

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:44   #159
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en 19 år gammel gutt som skriver her inne. Jeg sitter med lue på meg og jeg har en blå hettegenser på meg og olabukse. Dere ser vel på avataren min at jeg er en gutt.

Bare sjokkert over at du er 19.
Ca 10 år eldre enn jeg hadde gjettet.

Du ser vel på min avatar at jeg er en tegnefilmfigur?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 20:45   #160
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Synes du skal høre med Åse, Liv, Jorunn, Laila, Kjerstin, Randi, Randi S, Svein, eller Karete.

Men det er ingen av dem som jobber der nå. Så jeg må få snakke med noen som jobber der nå.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.