Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-17, 17:50   #101
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Hvis du bor i Bergen og er bergenser, synes jeg du skal sette deg på bybanen eller bussen og komme deg på avdelingen, så slipper du å lete etter noe nummer.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 17:55   #102
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Medlem siden: Jul 2017
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Hvis du bor i Bergen og er bergenser, synes jeg du skal sette deg på bybanen eller bussen og komme deg på avdelingen, så slipper du å lete etter noe nummer.

Men dem på avdelingen nekter å slippe inn uvedkommende. Men det hadde vært enklest å ringt. Så jeg håper at noen her inne kan tlf nr dit.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 18:00   #103
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 09-07-17, 18:05   #104
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men dem på avdelingen nekter å slippe inn uvedkommende. Men det hadde vært enklest å ringt. Så jeg håper at noen her inne kan tlf nr dit.

Veldig dumt hvis du er uvedkommende da, for da har du jo cirka NULL sjanse for å få noen informasjon verken her inne, på tlf eller ved oppmøte.

Gammel 09-07-17, 18:13   #105
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette et form for veddemål? Eller en døll challenge i et utdrikningslag? En omstendelig drikkelek for en nerdefest (med god tid?) Skal det inni en masteroppgave om SoMe? Er det narkodropp-koder?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 18:16   #106
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Så må jeg kommentere LaBanga. Ledelsen i FP plukket ut moderatorer som de følte var bærere av den stilen som FP skulle ha. At du LaBanga har ditt eget sett med regler for hva moderatorer skal gjøre, er faktisk i kræsj med hva ledelsen mener vi skal gjøre.

Likevel, sure kommentarer fra brukermassen nesten hver gang en moderator uttalte seg med noe personlighet har jo gjort det sånn at det er jo nesten aldri noen moderatorer som er her lenger. Jeg brukte å være her mange timer hver dag. Det er ikke noe stas mer, så nå er det sjelden.

Ikke gå i forsvar nå ea, LaBanga og dere andre som aldri noen sinne har vist noe som helst forståelse for den jobben vi har gjort, jeg konstaterer bare et faktum. Jeg regner jo så klart med at dere synes at FP er morsommere og mer interessant enn noensinne, og det er helt greit. Hver sin smak.

For det første så har jeg aldri verken stilt spørsmål ved moddene her inne, eller verken sagt eller gjort noe som skulle tilsi at jeg ikke setter pris på moddejobben dere gjør. Men skjønner at dere har såre tær og setter meg i bås med andre som muligens har sagt fra før. Men siden dere setter meg i den båsen, så kan jeg liksågodt svare for meg.

Men tusen takk for den første røde prikken jeg noen sinne har fått da. Fra en modde. Det sier kanskje sitt.

Men greit, jeg har skjønt at det er om å gjøre å trette ut troll. Kos dere med det. Jeg avslutter heller abonnementet på tråden.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 18:20   #107
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Men jeg må ha tlf nr dit nå. Kan dere ikke bare gi meg det?.

Gammel 09-07-17, 18:23   #108
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg må ha tlf nr dit nå. Kan dere ikke bare gi meg det?.

Nei. Du får ikke nummeret. Du skal heller ikke ha nummeret. Slutt å mase.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 18:25   #109
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og til de som syns jeg er for krass, så mener jeg er greit å svare i klartekst. Jeg syns også det er helt greit at moddene stort sett ikke blander seg i trådene her inne. FP klarer seg helt fint med selvjustis.

Gammel 09-07-17, 18:29   #110
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Nei. Du får ikke nummeret. Du skal heller ikke ha nummeret. Slutt å mase.

Jo jeg skal ha nummeret nå!!!!!!!,ellers blir jeg sint.

Gammel 09-07-17, 18:32   #111
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Javel. Ok. Hva hjelper det, da? At du blir sint? Du får ikke noe mer telefonnummer av å bli sint på fremmede på Internett.

Og ellers syns jeg du er litt slitsom, men det er nyttig med en jevnlig debatt om forumetikkette. Det er den eneste grunnen til at du får svar fra meg. Dessuten er det nyttig med en påminnelse om at man skal tenke seg om to ganger før man leverer ut informasjon til fremmede.

Gammel 09-07-17, 18:36   #112
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem skal du bli sint på? Oss?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 18:39   #113
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Jeg blir ikke sint nå, men jeg må ha tlf nr direkte til avdelingen. Jeg vil bare det beste for datteren min.

Gammel 09-07-17, 18:39   #114
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Jeg lurer på hva som skjer når noen blir sinte her inne? Går forumet i stykker?

Gammel 09-07-17, 18:40   #115
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Men er det noen her inne som jobber på Barneposten på Haukeland som kan svare meg eller sende meg en PM?

Gammel 09-07-17, 18:41   #116
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og der forsvant all tvil (om noen fortsatt skulle ha tvil) - dette er en tenåring som morer seg. Dere sitter vel en hel gjeng og ler dere skakke over at dere klarer å få en hel haug med voksne til å svare på innleggene deres.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 18:46   #117
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Og der forsvant all tvil (om noen fortsatt skulle ha tvil) - dette er en tenåring som morer seg. Dere sitter vel en hel gjeng og ler dere skakke over at dere klarer å få en hel haug med voksne til å svare på innleggene deres.

Jaja, om så skal være, så er det jo hyggelig at de har noe å le av i sommerferien. Det er ikke som om jeg mister nattesøvn av at noen syns det er morsomt å trolle et foreldreforum.

Hvis personen som har skrevet dette ikke er helt på nett, så hjelper det ikke hva man skriver som svar. Tenker jeg.

Gammel 09-07-17, 18:47   #118
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg lurer på hva som skjer når noen blir sinte her inne? Går forumet i stykker?

Tenk om noen hacker forumet vår som straff for at vi ikke oppga et nummer som ikke er offentlig.

Gammel 09-07-17, 18:50   #119
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Men kan ikke noen som jobber på Barneposten 3 på Haukeland bare sende meg en PM?

Gammel 09-07-17, 18:52   #120
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er det noen her inne som jobber på Barneposten på Haukeland som kan svare meg eller sende meg en PM?

In English please?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.