|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Hvis du bor i Bergen og er bergenser, synes jeg du skal sette deg på bybanen eller bussen og komme deg på avdelingen, så slipper du å lete etter noe nummer. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2017
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?
Men dem på avdelingen nekter å slippe inn uvedkommende. Men det hadde vært enklest å ringt. Så jeg håper at noen her inne kan tlf nr dit. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#104 |
|
Langøret
Veldig dumt hvis du er uvedkommende da, for da har du jo cirka NULL sjanse for å få noen informasjon verken her inne, på tlf eller ved oppmøte. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Er dette et form for veddemål? Eller en døll challenge i et utdrikningslag? En omstendelig drikkelek for en nerdefest (med god tid?) Skal det inni en masteroppgave om SoMe? Er det narkodropp-koder?
|
|
|
#106 |
|
fri
|
For det første så har jeg aldri verken stilt spørsmål ved moddene her inne, eller verken sagt eller gjort noe som skulle tilsi at jeg ikke setter pris på moddejobben dere gjør. Men skjønner at dere har såre tær og setter meg i bås med andre som muligens har sagt fra før. Men siden dere setter meg i den båsen, så kan jeg liksågodt svare for meg. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men jeg må ha tlf nr dit nå. Kan dere ikke bare gi meg det?. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
villende
|
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Og til de som syns jeg er for krass, så mener jeg er greit å svare i klartekst. Jeg syns også det er helt greit at moddene stort sett ikke blander seg i trådene her inne. FP klarer seg helt fint med selvjustis. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Nybegynner
![]() |
Jo jeg skal ha nummeret nå!!!!!!!,ellers blir jeg sint. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
villende
|
Javel. Ok. Hva hjelper det, da? At du blir sint? Du får ikke noe mer telefonnummer av å bli sint på fremmede på Internett. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Jeg blir ikke sint nå, men jeg må ha tlf nr direkte til avdelingen. Jeg vil bare det beste for datteren min. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Langøret
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Jeg lurer på hva som skjer når noen blir sinte her inne? Går forumet i stykker? |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men er det noen her inne som jobber på Barneposten på Haukeland som kan svare meg eller sende meg en PM? |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Fornøyd
|
Og der forsvant all tvil (om noen fortsatt skulle ha tvil) - dette er en tenåring som morer seg. Dere sitter vel en hel gjeng og ler dere skakke over at dere klarer å få en hel haug med voksne til å svare på innleggene deres.
|
|
|
#117 |
|
villende
|
Jaja, om så skal være, så er det jo hyggelig at de har noe å le av i sommerferien. Det er ikke som om jeg mister nattesøvn av at noen syns det er morsomt å trolle et foreldreforum. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
villende
|
Tenk om noen hacker forumet vår som straff for at vi ikke oppga et nummer som ikke er offentlig. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men kan ikke noen som jobber på Barneposten 3 på Haukeland bare sende meg en PM? |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Erfaren nok
|
In English please?
|
![]() |
|
|