Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-17, 10:42   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Henger litt her. Jeg gikk ned en del i fjor og har gjennom året gått opp alt + litt til og føler at alle kiloene har satt seg på magen.
Jeg trenger tips til klær for oss med mage

Også

Hvis jeg skal ha kjole må den ha klokkefasong, prinsesse og sånne med snøring midt på funker ikke. Den må skrå litt utover. Singlet under toppene er et must, ellers blir de for korte. De bør være ganske inntilsittende, synes jeg, men ikke trange. Jeg ser større ut når jeg kler meg i telt ihvertfall. V-hals ser penere ut, synes jeg. På meg, altså.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.