|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Foreldre, dere trenger ikke å kjøpe gave til læreren..."Vel, jeg prøver å organisere nettopp dette i forbindelse med Storesøsters avslutning av ungdomskolen, og jeg synes ikke det er noe skrekkelig å oppfordre til en frivillig oppmerksomhet til klassens kontaktlærere. Mitt forslag var 50 kroner (25 per lærer) og det er selvfølgelig ingen andre enn jeg som ser hvem som har vippset hva. Noen kan bidra mer, og da gjør det det. Det at jeg ser hvem som gir hva, er nødvendigvis sånn det må bli siden ingen andre ønsket å ta på seg ansvaret for klassekassa. Eller være FAU-kontakt. Eller fikse leirskole eller ta på seg noe som helst ansvar for hverken juleavslutning eller dugnad sånn at alle kunne være med.
|
|
|