Sv: Sminkekurs for preteens?
Brunsneglebryn er en ren smakspreferanse og en greie som er moderne nå, tydeligvis. Som hockeysveis med rottehaler da vi var unge, herregud, det så da ikke ut i måneskinn, det heller! Jeg ville latt det ligge. Jeg er i prinsippet enig med rine i at voksne bestemmer, men vi har alle en prioritert liste av hva vi syns er viktig, og vi har alle begrenset kapasitet til hvor mange ting vi kan følge opp konsekvent på, og da vet jeg at dette definitivt hadde kommet langt under "topp 5", kanskje under topp 10, og jeg har ikke kapasitet til mer enn maks et par ting om gangen, så dermed hadde det utgått å slåss om dette.
Men jeg hadde ikke giddet noe kurs heller, tror jeg. La dem kline til og prøve og feile og ta bilder du kan vise dem senere for en god latter. Jeg hadde reagert hvis det bikker mot en veldig seksualisert look, generelt, kanskje, mest fordi det hadde kunnet generere ubehagelige situasjoner som hun er for ung til å skulle håndtere, kanskje?