Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminkekurs for preteens?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-17, 12:09   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Jeg tenker som Input at det er en ufarlig greie, og en helt uskyldig og midlertidig "prøve og feile"-fase som noen må gjennom. Det er ikke tatoveringer, tross alt.

Helt ærlig så har jeg av og til tenkt, når jeg ser disse perfekt sminkede unge tenåringene, at "det er da som pokker, skal de liksom SLIPPE den greia med at de driter seg ut med tykk brunkrem og svart, tett eyeliner, de, da? Det måtte jo vi gjennom før vi fant ut av ting!!!"

Min 12-åring har så vidt begynt å snuse på sminke, veeeeldig forsiktig, og jeg lurte på om jeg skulle vise henne noen tutorials på pen, diskret, sminke? Noen som har tips til det?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.