|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?Det er vi foreldrene som har mye fokus, ikke ungene i klassen.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?
Jaja, ikke heng rundt på skolens område mens dere fokuserer, da.
![]() |
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe! Min sønn er veldig laidback og visste knapt hvem som skulle ta kristelig, human-etisk eller ikke noe. Etterhvert ble det vel litt mer snakk og kanskje mer fokus enn i kretsen til min sønn, men opplever at det er vi foreldre som er opptatt av det og spør mange spørsmål f.eks i bilen til trening osv.
![]() |
#4 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?Jeg er nok mest preget av ungdomsskoler litt mer i distriktene som hadde store bunadsbilder og "Gratulerer til våre flotte konfirmanter" som hovedoppslag på hjemmesiden sin. I det miljøet tror jeg ikke det var så gøy å ikke være konfirmant. Men på vår skole har jeg ikke inntrykk av at det var en stor sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
Save
Sist redigert av Tallulah : 04-05-17 kl 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|