|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsboligFor 10 år siden vurderte vi (istedet for å bygge selv), å renovere ett eldre hus. Med unntak av vinduer og strøm, hadde vi de tingene på listen som du har, og da var overslaget fra entrepenøren rett under 500 000.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsboligJeg tenker også at det er litt lite, kjøkken må du nok ut med over 100 000 og vinduene har du regnet på så det er 100 000 til (er arbeidet med å skifte inkludert eller er det kun prisen for vinduene?) og da er det 300 000 igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig
Vinduene er inkludert bytting. Vet dette da jeg har byttet et vindu nylig og resten er like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig
Kjøkkenet gjør vi selv. Ellers tenker jeg rimelige løsninger. Smartpanel eller lignende. Ikke skal males av andre, det viktigste er å bli kvitt den overmalte "finishen" fra 70-tallet som jeg er greit lei av. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|