Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 27-04-17, 20:41   #32
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Řstland
Charlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Takk for svar. Jeg har tenkt at jeg ikke skal slĺss mot mine egne jeg. Men jeg mĺ slĺ ut alle (nĺ bare to forelřpig da) for at den skal gĺ opp i Level? Jeg kan ikke bare avslutte etter en kamp? Prřvde det her en dag, men det funket ikke. Nĺ har jeg vćrt lite pĺ gymmer egentlig.

Hvor mye du skal opp, kommer an pĺ hvor mange poeng som stĺr igjen fřr gymmen nĺr neste nivĺ. "Lave" gymmer er det ganske greit ĺ lage en ny plass i uten stor innsats, men stĺr den feks pĺ 52000, mĺ du opp 8000 for ĺ lage ny plass. Du kan ogsĺ vćre heldig og gĺ forbi en gym med en ledig plass, da er det et yingyang-aktig symbol nede til venstre nĺr du ĺpner gymmen. Trykk pĺ det, og legg deg inn. Hvis du ikke har sterke pokemoner, vil jeg anbefale at nĺr du har lagt deg inn, gĺr du med en gang inn i "shop" (der du kan kjřpe ting) og plukker ned 10'eren din fřr noen slĺr deg ut av gymmen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 01:03.