Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

De som et knekkebrød

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-17, 08:50   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De som et knekkebrød

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg lagde knekkebrød igår. Tre brett på varmluft. Noen av bitene fikk en liten runde til i ovnen, så de ble helt tørre.
Mye av min sultfølelse sitter i hodet. Noen ganger varer ti knekkebrød i 5 timer, andre ganger kunne jeg spist åtte knekkebrød til like etterpå.
Men to knekkebrød til lunsj på jobb hadde vært altfor lite for meg, jeg må ha et ordentlig måltid til lunsj for å kunne fungere resten sv arbeidsdagen.

Kosthold veit eg mykje om, har gått på Grete roede og veit mye om kombinasjoner, sunt fett, grønnsaker osv.
Det er det her også - sultfølelsen sitter i hodet. For når eg gjer alle tinga riktig, så går eg framleis ikkje ned, så det er er jo eit eller anna som butter, og då lurer eg på om eg for ein periode skal kutte mengden på brød.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.