Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Netflix-anbefaling: 13 gode grunner

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-17, 09:50   #19
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Netflix-anbefaling: 13 gode grunner

Som vi har diskutert tidligere så mener jeg jo ikke at alle filer/ bøker/ serier skal være riktige moralske rettesnorer. Jeg synes dog likevel denne serien på en måte gir seg ut for å være det, men det er mulig det er vi som tolker den slik altså. Og det jeg reagerer på er vel den aksepten for å gi andre skylden for selvmord. Det er nok den jeg reagerer kraftigst på, tror jeg. Selvmord er ekstremt vanskelig å predikere, selv for dem som har dette i pannebrasken. Og selv de klarer ikke redde alle, vi kan ikke gjette hva andre mennesker føler. Vi kan bare ta ansvar for oss selv, og sånn sett viktig å belyse hva enkelthendelser kan gjøre med en person, men jeg synes den tipper over og blir drøy i klandringen sin og forherligelsen sin av hovedpersonen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.