Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmasjon: Når datter får bunad, mens man antar at sønn sikkert ikke vil ha det...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-17, 09:14   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Når datter får bunad, mens man antar at sønn sikkert ikke vil ha de

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Helt ærlig; jeg liker bunaden min godt, jeg, men hvis noen her og nå tilbød meg en bunad eller 30 000 kr? Pengene, glatt, selv om jeg ikke hadde hatt en. Den har jo litt affeksjonsverdi, så det blir ikke aktuelt å selge den, likevel.

Jeg hadde nok faktisk tatt bunaden, selv om det kanskje ikke ser slik ut på argumentasjonen min i denne tråden. Min bunad har enormt høy affeksjonsverdi da, sydd av min farmor under krigen.

Og jeg er jo egentlig helt med på argumentet om at det er noen ting jeg syns er viktigere å gi enn andre. Hiawata får ikke valget mellom en reise og pengene, for eksempel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.