Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange private flyreiser (reiser t/r uten mellomlanding) planlegger du i 20
Ingen 37 23,72%
1 44 28,21%
2-3 43 27,56%
4-6 23 14,74%
7-10 6 3,85%
11 eller mer 2 1,28%
Økologisk biodynamisk kortreist brokkoli 1 0,64%
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-17, 00:22   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Really? I tråden er det over 50 % som flyr lite eller ingenting. Det er vel bare et par stykker noe som i nærheten kan tolkes som at de ikke bryr seg what so ever.

Det er jo interessant at man tydeligvis mener at noen skal få lov til å reise. De rikeste, og dem med mest verdige grunner.

Jeg har hverken verdige grunner eller rikdom, om du mente meg her. :selvinnsikt: Det blir vel de rike som kan reise om noen år uansett. Men jeg tror mange, meg selv helt klart inkludert, kan bidra med å droppe den årlige jenteturen til storby som gjerne kommer i tillegg til familieferien og kjæresteturen hver høst. Det er bidrag som tross alt koster oss veldig lite.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.