Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-17, 22:03   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Hudormer! Jeg jobber på en ungdomsskole og har stadig ungdommer rundt meg med fantastiske hudormer på nesa, men jeg, som ELSKER å klemme på kviser, ormer, inngrodde hår etc, kan ikke gjøre noen ting med det! Jeg mener, tenk de avisoverskriftene etter at Gal Lærer Kastet Seg Over Elev og Klemte Nesa Hans!

Gammel 15-02-17, 22:08   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hudormer! Jeg jobber på en ungdomsskole og har stadig ungdommer rundt meg med fantastiske hudormer på nesa, men jeg, som ELSKER å klemme på kviser, ormer, inngrodde hår etc, kan ikke gjøre noen ting med det! Jeg mener, tenk de avisoverskriftene etter at Gal Lærer Kastet Seg Over Elev og Klemte Nesa Hans!

Du och jag...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 16-02-17, 10:19   #3
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Luvi: Ganske vanlig med sånne brytere nå for tiden, så jeg tipper at når du bare får begynt å bruke komfyren, er det ikke bryterne du vil tenke mest på etterhvert. Men, jeg glemte jo å si gratulerer med å ENDELIG ha fått ordentlig komfyr i hus igjen!

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 16-02-17, 15:10   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Kollega som kommer med påstander og når kilden oppgis viser det seg at det står akkurat motsatt av påstanden. Det tuller til troverdigheten til teamet vårt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-02-17, 15:37   #5
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Smerter! Smerter legen bortforklarer som "normalt" når jeg ikke hører om èn eneste sjel som har de samme smertene i samme situasjon!

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 17-02-17, 09:39   #6
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Wow Luvi! Jeg er fascinert over nivået av dårlig kundeservice du opplevde. Enda godt de ordnet opp til slutt. Men det skulle ellers bare mangle altså.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Kjenner jeg kan sympatisere med det der. Har du sett videoene til Dr Pimplepopper eller? Noen av de er sjokkerende tilfredsstillende å se på.

Jeg er for øvrig rystet over å ha vært borte så lenge at jeg holdt på å gå glipp av ny "ting som irriterer"-tråd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.