|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2017
![]() |
![]() Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunder
Hvordan er jeg frekk her? Den eneste, i hele tråden, som kommer med svar som er totalt uten mening og innhold, er deg. Det er frekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderEt apropo - som kanskje ikke er så relevant for HI - men som jeg tenker kan være aktuelt for andre. Eldste datteren min (og jeg) har fått gratis matematikkundervisning via ENT3R
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunder
Så bra! Er det for de som er sterke i realfagene, dette, eller for de som strever.? Eller begge deler?
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
Vi lukker kun tråder som passerer 1000 innlegg, det er policy her på forumet.
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderMåtte slå opp lønnen til de som arbeider på ENT3R (det er gratis for de som får hjelpen og også foreldrekursene) og avlønningen ligger på studentassistentlønn. Litt forskjellig avlønning etter organisering, men mellom 148,60 til 151,30 kroner i timen (<- bare statens lønnsatser som opptrer på øresbasis, trur eg.
![]() |
#6 |
Leser
|
For alle tenker jeg. Det er jo leksehjelp så de vil jo få hjelp på det nivået de er på. Datteren min har hatt en lærer som har vært mye syk (av typen småsyk, slik at det ikke blir satt inn vikar) og dette har vært veldig heldig.
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
Vissvass. Det er marginalt høyere enn standard studentassistentlønn for studenter ved NTNU. Sist redigert av Teofelia : 16-02-17 kl 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
Ent3er passer best for de med 3 og bedre i matematikk, sier de selv. Det er ikke et veldig godt egnet tilbud til de elevene som sliter med å stå, men er et godt tilbud til de som er midt på treet eller flinke til veldig flinke. De har typisk elever som vil forbedre karakteren fra 3, 4 eller 5, men de har også elever med 6 som bare vil jobbe mer med matematikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Dette er jo kongeeksempel på argumentasjonen man finner på Kvinneguiden.
![]() |
|
|