Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-17, 19:03   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Dette vil gjelde kun få dager i året. Når det gjelder jobb for de som ikke er innen "liv-og-helse-bransjen" eller barn og voksnes fritidsaktiviteter, ville jeg da tenke at enten går/sykler, kjører man kollektivt eller med elbil, eller så tar man hjemmekontor eller dropper trening eller hva det nå er disse dagene. Dette er forurensning folk dør av!

Hva er det som skal til for at folk skal få hodet opp av sanden og skjønne at miljøbevissthet handler om mer en å sortere søppel og kjøpe elbil som bil nr. 2 etter SUVen. Ja, det kan bety at man ikke kan gjøre akkurat hva man vil når man vil, eller gi tapt fortjeneste. So what?

Sist redigert av noen : 17-01-17 kl 19:32.
noen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.