Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er "bil-sertifikat" i Legoland en så big deal?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-17, 10:47   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Eldstemann har vekt og lengde som tema i matte nå, så vi skal veie og måle dem som erfaring med konkreter (og reelt, gutten min, når vi gjennom leksa har kommet frem til at en baby er 4 kg og en fireåring 15 og en (ikke så veldig tung) voksen 60, hvordan fikk hodet ditt det til å være logisk at du var 223 kilo tung? Komma ja... de har ikke begynt med komma....) så planen er å måle dem i ettermiddag. Dels for hans opplevelse av tall (så vi skal måle oss voksne også) og dels fordi jeg faktik vil vite hvor lange de er

Jeg skal definitivt ikke vente til yngste er gammel nok, da er jo eldste for gammel ja. Så hun må være med når han er passe, og han må være med når hun er passe, vi prøver da å finne ting i ferien som fenger hver av dem likevel, men noe må de være med på for hverandre. Sånn er det bare.

Ferie for bare oss fem er ønskelig. Ferie hos svigers er nødvendig (det er den ene gangen i året de ser sin bestefar og yngste tante og onkel (på alder med våre eldste) |så det prioriteres selvsagt, men jeg trenger noe annet også.

Mannen minnet på at selv om han ikke får så mye feriepenger (og derfor heller ikke trenger ta ut 5 uker ferie) så har han pappapermisjon tilgode som han skulle bruke i ferietider for å være sammen med barna (Han fikk nemlig etter 11 mnd arbeidsledighet endelig jobb halvannen uke før min del av permisjonen gikk ut. Da valgte han å utsette pappapermen for nå måtte han rett og slett komme seg i jobb, men har avtalt at han altså tar den i skoleferier frem til hun er tre)

Vi får se hvor vi ender, men noe skal vi finne på.

(Jeg var egentlig ikke så redd for at bilkjøringa skulle være sår for mellomste, det var mer den "dere må ikke finne på å dra før neste år, den bilkjøringa er midt i parken og man ser den hele tiden og det er baaaaaaaaare såååååå ille å ikke få gjøre det" hilsen de som var der med en på seks og ei på fem som gjorde meg usikker. Hun er helt vant til "dette er du ikke lang nok til" fra våre mange besøk i hunderfossen uten at det har vært problematisk, da har vi bare gjort noe annet)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.