Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stroppetopper/sommertopper for damer med store pupper - løp og kjøp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-07, 15:56   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stroppetopper/sommertopper for damer med store pupper - løp og kjøp!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hvordan har det funket å kjøpe på nettet? Jeg mener, en str. er ikke bare en str, jeg prøver vanligvis 10 BHer før jeg finner en som passer meg ordentlig. :kresen: Er det bare meg, eller har dere kjøpt modeller som dere vet passer?

m^3, kan de toppene brukes uten BH under? :drømme:

Jeg har funnet frem til de merker og fasoner som vanligvis kler meg, og har igrunnen ikke så "vanskelige" pupper bortsett fra at de er hakket over den størrelse hvor det lages stilige BH-er. Balconette/half-cup blir nesten altid pent, liksom t-shirt BH-er. Push-up til gengæld sitter ofte ikke fint, og med min størrelse er det heller ikke det jeg trenger (mûûûh...). I franske merker går jeg en størrelse opp. Men det er jo altid en risiko. Den opveies av, at det er rimeligere, at jeg sparer masse tid, og at jeg finner ting som jeg ikke kan finne i butikkene her. Figleaves har anmelderser fra kjøpere, de er ofte veldig nyttige.

Forøvrigt har jeg flere gange opplevd BH-er som sitter flott akkurat når jeg tar dem på, for så senere å sklie litt og bli særdeles uflatterende, og da er det for seint å bytte. Ah, hvor jeg hater quad-boobs !

Gammel 30-06-07, 22:38   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Figleaves har anmelderser fra kjøpere, de er ofte veldig nyttige.

Figleaves og bravissimo har mye likt utvalg
Forskjellen er vel at figleaves selger til alle størrelser, mens bravissimo spesialiserer seg på store størrelser. Men ofte har jeg sett at det er større utvalg i truser og farger f.eks hos figleaves.
Til gjengjeld er det mer badetøy og topper og slikt i store størrelser hos bravissimo, og litt enklere å finne fram til fine bh-er, synes jeg hvertfall

Men jeg har handlet hos begge, og fått god service hos begge.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 22:43   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m^3 var det en av disse du kjøpte bluser med stor bystvidde også?

Jeg har nesten aldri kunnet ha bluser uten at det blir feil etter elller annet sted. Enten for trangt over puppene og under armene eller for stort ellers. Jeg har ikke så store pupper 75C, men jeg har gitt opp å prøve bluser.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 23:21   #4
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt hvite bluser der tidligere ja, de gjorde susen for meg hvertfall

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 09:41   #5
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg har kjøpt hvite bluser der tidligere ja, de gjorde susen for meg hvertfall

Takk! Det skal sjekkes ut!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.