Sv: Stroppetopper/sommertopper for damer med store pupper - løp og kjøp!
Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.
Hvordan har det funket å kjøpe på nettet? Jeg mener, en str. er ikke bare en str, jeg prøver vanligvis 10 BHer før jeg finner en som passer meg ordentlig. :kresen: Er det bare meg, eller har dere kjøpt modeller som dere vet passer?
m^3, kan de toppene brukes uten BH under? :drømme:
Jeg har funnet frem til de merker og fasoner som vanligvis kler meg, og har igrunnen ikke så "vanskelige" pupper bortsett fra at de er hakket over den størrelse hvor det lages stilige BH-er. Balconette/half-cup blir nesten altid pent, liksom t-shirt BH-er. Push-up til gengæld sitter ofte ikke fint, og med min størrelse er det heller ikke det jeg trenger (mûûûh...). I franske merker går jeg en størrelse opp. Men det er jo altid en risiko. Den opveies av, at det er rimeligere, at jeg sparer masse tid, og at jeg finner ting som jeg ikke kan finne i butikkene her. Figleaves har anmelderser fra kjøpere, de er ofte veldig nyttige.
Forøvrigt har jeg flere gange opplevd BH-er som sitter flott akkurat når jeg tar dem på, for så senere å sklie litt og bli særdeles uflatterende, og da er det for seint å bytte. Ah, hvor jeg hater quad-boobs !