Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?
Opprinnelig lagt inn av perper, her.
Jeg synes mye kan være pinlig å handle. Men TOPPEN av kaken var da min søster spurte om jeg kunne kjøpe angrepille for henne, og jeg selv var høygravid 
Ja, hvor teit er du liksom. Hadde du virkelig gjort det ville apotekpersonalet sikkert hatt en god historie å fortelle etter endt arbeidstid.
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
En gang vi skulle ha venner over på fondue, oppdaget vi i siste liten at det var tomt for brensel, så Benmurphy stakk på bensinstasjonen over gaten for å kjøpe. Idet han gikk, ba jeg ham plukke med seg en ekstra loff også, da jeg tenkte vi egentlig hadde litt lite. Jeg tviler i grunnen veldig på at han syntes dette var flaut å kjøpe, men jeg lo i hvert fall veldig høyt etterpå (og fniser fremdeles når jeg kommer på det), da det gikk opp for meg hvordan det måtte se ut når han kom i full fart inn der og kjøpte rødsprit og loff med en litt heseblesende forklaring om at "jo, vi skal ha fest, skjønner du". 
Kostelig! Glitrende. 
Det eneste jeg ville vært flau over å kjøpe er Se & Hør eller Her & Nå tror jeg. Ellers tør jeg hva som helst!