|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du tatt juleferie ennå? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 17,14% |
Nei |
139 | 79,43% |
Jeg vil ikke svare av religiøse årsaker |
4 | 2,29% |
Nei, og det er muslimenes skyld! |
2 | 1,14% |
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Jah! Juleferie! Kjørte opp til hytta i dag, og julefreden har til de grader senket seg. Det knitrer i vedovnen, stearinlysene er tent, P1 på radio, strikketøy på pinnene, gradestokken kryper nedover mot minus og verdens skjønneste lapphund ligger og drømmer ved føttene mine. Life is good. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Juleferie, vinterferie,påskeferie, høstferie. Begrepene er kjent som barnas skoleferie. Jeg har en ferie og det er på sommeren, ellers så går helger og helligdager og hverdager om hverandre. Hilsen jordmor i 100% stilling og tredelt turnus .
![]() |
#64 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Jobber i morgen så er det juleferie, men bare til torsdag neste uke. Jobber Tor og fre (frivillig til og med) i romjula. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Jeg har egentlig ikke noe ferie å ta, men har tatt et par ulønnede feriedager torsdag og fredag for å få litt ro før jul, og tredje juledag. Så det blir tre dager jobbing til uken, men det er greit. Hjemmekontor med barn i barnehagen og kaffe i umiddelbar nærhet.
![]() |
#66 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Jeg er ferdig på jobb ca kl 10 i morgen og har så fri tom 2. januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Nope. Masse møter hele uka, til og med fredag.
![]() |
#68 |
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Nei, vi har siste skoledag i morgen på skolen vår. Siden vi da er ferdige med terminoppgjøret, så tar jeg ordentlig ferie fra torsdag og frem til 3. januar. Det blir deilig.
![]() |
#70 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Elevene tok ferie i dag, så jeg har juleferie fra deler av jobben min. Jeg har to møter i morgen, litt kontorarbeid som må gjøres, samt en julelunch med en samarbeidsbedrift. Jeg svarer på epost og telefon til og med fredag kl. 12.00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Jeg har tatt ut noen feriedager og tok ferie i går.
![]() |
#72 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Har tatt meg fri på lillejulaften, så det blir en god langhelg.
![]() |
#75 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Jeg har. Litt antiklimaks, siden jeg ikke fikk med meg ei juleavslutning jeg hadde gleda meg til og ikke fikk ønska folk god jul. Ungene skulle vært i barnehagen et par dager til, men det går så mye sjukdom, jeg orker ikke mer, nå får vi bli hjemme og kose oss med det vi har av basselusker. Vi får rydde og vaske og lage jul på kveldene.
![]() |
![]() |
#77 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Ja, endelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Her har jeg en dag igjen. Det var felles skoleavslutning på kveldstid på jobb i dag. Hektisk, men koselig. I morgen er det siste skoledag for elevene, med all jubalongen det fører med seg. Og så blir det samling på personalrommet etterpå. Det pleier å være trivelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)Elevene våre hadde siste skoledag i dag, så det er jo ferie. Jeg har med meg en god rettebunke, og har egentlig ganske mye å gjøre med retting og forberedelser. Vi har ikke terminoppgjør før i uke 4. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)NÅ har jeg tatt ferie! Selv om enkelte prøver å forpurre den. Ikke noe jobb før onsdag neste uke, er målsetningen.
![]() |
|
|