Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du tatt juleferie ennå? (Poll)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du tatt juleferie ennå?
Ja 30 17,14%
Nei 139 79,43%
Jeg vil ikke svare av religiøse årsaker 4 2,29%
Nei, og det er muslimenes skyld! 2 1,14%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-16, 20:34   #61
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatt juleferie ennå? (Poll)

Nei, på skolen er elevene til og med imorgen, og jeg tror nok også jeg jobber deler av torsdag.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 21:00   #62
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jah! Juleferie! Kjørte opp til hytta i dag, og julefreden har til de grader senket seg. Det knitrer i vedovnen, stearinlysene er tent, P1 på radio, strikketøy på pinnene, gradestokken kryper nedover mot minus og verdens skjønneste lapphund ligger og drømmer ved føttene mine. Life is good.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 21:38   #63
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Juleferie, vinterferie,påskeferie, høstferie. Begrepene er kjent som barnas skoleferie. Jeg har en ferie og det er på sommeren, ellers så går helger og helligdager og hverdager om hverandre. Hilsen jordmor i 100% stilling og tredelt turnus .

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 22:02   #64
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jobber i morgen så er det juleferie, men bare til torsdag neste uke. Jobber Tor og fre (frivillig til og med) i romjula.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 22:11   #65
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg har egentlig ikke noe ferie å ta, men har tatt et par ulønnede feriedager torsdag og fredag for å få litt ro før jul, og tredje juledag. Så det blir tre dager jobbing til uken, men det er greit. Hjemmekontor med barn i barnehagen og kaffe i umiddelbar nærhet.

Gammel 20-12-16, 22:44   #66
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ferdig på jobb ca kl 10 i morgen og har så fri tom 2. januar.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 22:49   #67
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Nope. Masse møter hele uka, til og med fredag.

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 23:12   #68
Lizzie

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, vi har siste skoledag i morgen på skolen vår. Siden vi da er ferdige med terminoppgjøret, så tar jeg ordentlig ferie fra torsdag og frem til 3. januar. Det blir deilig.

Gammel 21-12-16, 00:34   #69
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal ta to feriedager nå, men skal på jobb på fredag. Skal dessuten jobbe to dager i romjula.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 00:53   #70
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elevene tok ferie i dag, så jeg har juleferie fra deler av jobben min. Jeg har to møter i morgen, litt kontorarbeid som må gjøres, samt en julelunch med en samarbeidsbedrift. Jeg svarer på epost og telefon til og med fredag kl. 12.00.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 07:00   #71
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tatt ut noen feriedager og tok ferie i går.
Eposter og telefoner besvares, og det på en slik måte at avsender ikke skal føle at jeg har juleferie.

Gammel 21-12-16, 07:17   #72
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har tatt meg fri på lillejulaften, så det blir en god langhelg.

Mannen har siste arbeidsdag før juleferie i dag (lærer), og sønn har siste dag i morgen (barneskole i nabokommune).

Gammel 21-12-16, 16:01   #73
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

NÅ har jeg tatt ferie. Uten rettebunker!!!

Gammel 21-12-16, 17:06   #74
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 17:11   #75
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har. Litt antiklimaks, siden jeg ikke fikk med meg ei juleavslutning jeg hadde gleda meg til og ikke fikk ønska folk god jul. Ungene skulle vært i barnehagen et par dager til, men det går så mye sjukdom, jeg orker ikke mer, nå får vi bli hjemme og kose oss med det vi har av basselusker. Vi får rydde og vaske og lage jul på kveldene.

Mannen jobber en dag til, men så fikk han til å ta ferie, så da kan vi kose oss hjemme helt til nyttår!

Gammel 21-12-16, 18:38   #76
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Bare mentalt. Jeg har vært syk, og så har jeg hatt fri i dag. Jobb i morgen, og så er det ferie.

Gammel 21-12-16, 22:27   #77
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Ja, endelig

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 22:36   #78
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Her har jeg en dag igjen. Det var felles skoleavslutning på kveldstid på jobb i dag. Hektisk, men koselig. I morgen er det siste skoledag for elevene, med all jubalongen det fører med seg. Og så blir det samling på personalrommet etterpå. Det pleier å være trivelig.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 22:40   #79
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elevene våre hadde siste skoledag i dag, så det er jo ferie. Jeg har med meg en god rettebunke, og har egentlig ganske mye å gjøre med retting og forberedelser. Vi har ikke terminoppgjør før i uke 4.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 23:55   #80
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

NÅ har jeg tatt ferie! Selv om enkelte prøver å forpurre den. Ikke noe jobb før onsdag neste uke, er målsetningen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.