|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2016
Fnis. Ikke stress over meg da! Jeg blir stressa i porsjoner, men hei, jeg har fire barn, hadde jeg i tillegg hatt full kontroll hadde det jo vært motbydelig!
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2016Siden mannen har blitt så og si frisk overtar jeg stafettpinnen og ligger rimelig strak i sofaen. Heldigvis bare bihulevondt/ forkjølelse hos meg.
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Juletråden 2016I dag måtte jeg være hjemme fra jobb pga en øyeskade som gjorde det umulig å se på en pc-skjerm mer enn noen få minutter av gangen. Så da fikk jeg tatt en stor ryddejobb i yttergangen, fjernet lassevis med jakker og sko som er utenfor sesong og størrelser, vasket og satt alt på plass, og nå ser det faktisk presentabelt ut. Man slipper å stige over en barrikade av sko når man kommer inn, og til og med gjester kan få henge fra seg jakker, i stedet for å måtte legge dem i en haug fordi det er så stappfullt.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 15-12-16 kl 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Juletråden 2016
![]() |
|
|