|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere gaver til voksne nevøer og nieser?Har ingen. De niesen og nevøen mannen min har er fra 9 år og nedover. Jeg har ingen "ekte" tantebarn.
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Kjøper dere gaver til voksne nevøer og nieser?Egentlig lyver jeg litt, for det er sånn at er det selskap så gis det gave uansett. Jeg har tidligere elsket å gi bort gaver, og det gjør jeg fortsatt, men jeg har ikke kapasitet til å fundere og ordne etter arbeidstid, så det blir litt tilfeldig om slekta mi får noe fra oss eller ikke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjøper dere gaver til voksne nevøer og nieser?
Jeg tenker på alle som ekte tantebarn uavhengig av om de er fra min eller mannen sin side, så selv om jeg bare har et biologisk tantebarn har jeg fire totalt.
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#6 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Selvsagt er alle tantebarn ekte. Jeg har bare ingen på min side så det er ca tusen år til de blir voksne siden de ikke fins... og jeg skulle gjerne hatt noen!
|
![]() |
|
|