Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du noe er flaut å kjøpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-07, 13:50   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?

Jeg var forresten med venninna mi på kondomeriet da hun skulle kjøpe en penisring til kjæresten sin til adventskalenderen hun lagde til han .. Hun er veldig frimodig og stod og diskuterte de ulike typene med dama som jobba der, helt uanfektet. For min del var jeg mer fascinert enn flau, det var en litt fremmed verden for meg. :innrømmer: Det kan tenkes at jeg ville vært flau eller i det minste litt pinlig berørt hvis jeg skulle kjøpe noe sånt, men jeg vet ikke heller. Den som jobber der er jo vant med å selge sånt hver dag, så det burde ikke være det.

Jeg jobbet en stund i undertøysavdelinga på Lindex, og før jul kom jo alltid mange menn innom for å kjøpe fint undertøy i gave til kona/kjæresten. Der var det en del som var tydelig flaue. Det verste er ofte menn over 40, de har gjerne vært og motet seg opp med en dram først, og har med en kamerat eller to, og flåser og fjaser masse først, vitser og spør om ekspeditrisa kan prøve det på, holder det på seg selv og vrikker på seg etc, før de omsider tør å komme til saken og si hva de er ute etter og prøve å komme fram til en størrelse. Sørger for å få byttemulighet, betaler kjapt (uten å sjekke prisen), river med seg posen og skynder seg ut. Skikkelig patetisk egentlig.

Mens yngre menn i 20-åra, eller tenåringsgutter for den saks skyld, godt kan diskutere utseende, funksjon, kvalitet, pris og størrelse, snu og vende på undertøyet, og kjøpe i gave både til kjærestene og mødrene sine, i edru tilstand uten å blunke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.