Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Snøfall

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-16, 17:43   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg ble litt irritert på at 12-åringen ser den i spisepausen, så han vil ikke se den med oss.

Også har jentungen vært på besøk to dager på rad hos en venninne og sett dagens episode der. Ingen tenker på MEG!

Eg tenkjer på deg. For jenta er hos faren i dag og eg må sjå åleine i kveld, og i morgon skal ho til venninne fram til klokka seks, men eg trur eg hentar ho kvart på så me når å sjå det saman

Gammel 07-12-16, 18:03   #2
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg sitter mutters alene og ser Snøfall hver dag, siden mine barn er så gamle at de ikke gidder å se det med meg, til opplysning.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 18:07   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg tenkjer på deg. For jenta er hos faren i dag og eg må sjå åleine i kveld, og i morgon skal ho til venninne fram til klokka seks, men eg trur eg hentar ho kvart på så me når å sjå det saman

Det går vel litt senere på NRK1 dersom dere ikke rekker hjem til kl 18. I dag begynner det 18.20 og jeg tipper det er sendetidspunkt i morgen også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.