Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol II

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-16, 13:09   #561
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Legen som ikke ringer meg som avtalt, sånn at jeg får resept på smertestillende. Jeg har vondt...

Gammel 05-12-16, 13:37   #562
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Svuigermor som sutrer over at hun er redd de blir sittende alene hele jula fordi mine foreldre har takket nei til selskap 1. juledag (vi kommer). Til tross for at svigers er bedt til oss julaften.... "Jeg håper inderlig ikke vi blir sittende alene hele jula.... *hulkestemme*"

Sist redigert av Pelle : 05-12-16 kl 13:43.
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 05-12-16, 13:38   #563
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Svuigermor som sutrer over at hun er redd de blir sittende alene hele jula fordi mine foreldre har takket nei til selskap 1. juledag. Til tross for at svigers er bedt til oss julaften.... "Jeg håper inderlig ikke vi blir sittende alene hele jula.... *hulkestemme*"

All sympati. Voksne folk som får seg til å holde på slik, altså!

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 06-12-16, 05:27   #564
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

At folk for sjette (!) året på rad deler den der saken om den skolen i Drammen som ville forby nisseluer. 1. Den er fra 2011. 2. Skolen har snudd forlengst. 3. Det var ikke de kravstore muslimene som vil ta fra oss jula som hadde protestert, det var skolen som ville ta hensyn til norske grupper som ikke feirer jul. Kildekritikk, kildekritikk, kildekritikk!!!

Og i samme slengen: En journalist (!) på min venneliste som utelukkende og ukritisk deler artikler fra document.no, rights.no og lignende sider.

Gammel 06-12-16, 07:37   #565
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

At folk for sjette (!) året på rad deler den der saken om den skolen i Drammen som ville forby nisseluer. 1. Den er fra 2011. 2. Skolen har snudd forlengst. 3. Det var ikke de kravstore muslimene som vil ta fra oss jula som hadde protestert, det var skolen som ville ta hensyn til norske grupper som ikke feirer jul. Kildekritikk, kildekritikk, kildekritikk!!!

Og i samme slengen: En journalist (!) på min venneliste som utelukkende og ukritisk deler artikler fra document.no, rights.no og lignende sider.

Ja, dette.

Jeg har en i min litt utvidede familie som deler helt ukritisk. Jeg har kommentert på noe, men det når tydeligvis ikke inn. Han virker å være en frpmann på sin hals og liker Listhaug. Nå har jeg sluttet å følge han.

Gammel 06-12-16, 20:29   #566
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Nano-sim.

Knuste mobilen min her tidliger, den døde. Så bestilte jeg meg en Samsung Galaxy s7 som jeg har lengtet etter siden jeg bestilte den. Forventet ankomst var først på fredag, gleden var stor da jeg i dag fikk melding om at den var ankommet postkontoret. Ren lykke, rett og slett. Skuffelsen var dermed stor da jeg etter mye knoting innser at mitt lille simkort ikke er så lite. Det ville virkelig ikke passe, og tro meg, jeg prøvde! Det skal visst nok være eeeenda mindre. Nanolite. :hrmf:

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 06-12-16, 20:31   #567
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Nano-sim.

Knuste mobilen min her tidliger, den døde. Så bestilte jeg meg en Samsung Galaxy s7 som jeg har lengtet etter siden jeg bestilte den. Forventet ankomst var først på fredag, gleden var stor da jeg i dag fikk melding om at den var ankommet postkontoret. Ren lykke, rett og slett. Skuffelsen var dermed stor da jeg etter mye knoting innser at mitt lille simkort ikke er så lite. Det ville virkelig ikke passe, og tro meg, jeg prøvde! Det skal visst nok være eeeenda mindre. Nanolite. :hrmf:

Det er vel bare å knekke av det som er rundt? Det var iallefall det jeg gjorde.

Gammel 06-12-16, 20:38   #568
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er vel bare å knekke av det som er rundt? Det var iallefall det jeg gjorde.

Kortet jeg har er et slikt lite kort som man knekker ut. Nano SIM er visstnok eeenda mindre som jeg forstår. (??) Nymotens ting, forstår meg ikke på slik.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 06-12-16, 20:42   #569
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Kortet jeg har er et slikt lite kort som man knekker ut. Nano SIM er visstnok eeenda mindre som jeg forstår. (??) Nymotens ting, forstår meg ikke på slik.

Du kan klippe til kortet slik at det passer.

Gammel 06-12-16, 20:44   #570
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Du kan klippe til kortet slik at det passer.

Kan jeg, kan jeg? men hva om det blir feil? Da står jeg plutselig med et kort som ikke passer noen plass? Har du gjort det selv?

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 06-12-16, 21:08   #571
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Forrige gang jeg fikk nytt SIM-kort så var det et helt vanlig SIM-kort. Jeg skulle ha mikrosim tror jeg det var(var en s3), så jeg måtte brekke det til sånn at det ble rett. Nå når jeg fikk s7 og det skulle ha nanosim, så tenkte jeg akkurat som deg, men etterhvert skjønte jeg at det bare var å brekke bort resten så ble det nanosim. Jeg har Telenor, men jeg mener det var akkurat likt på storebrors SIM-kort som var fra telia.

Gammel 06-12-16, 21:12   #572
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Forrige gang jeg fikk nytt SIM-kort så var det et helt vanlig SIM-kort. Jeg skulle ha mikrosim tror jeg det var(var en s3), så jeg måtte brekke det til sånn at det ble rett. Nå når jeg fikk s7 og det skulle ha nanosim, så tenkte jeg akkurat som deg, men etterhvert skjønte jeg at det bare var å brekke bort resten så ble det nanosim. Jeg har Telenor, men jeg mener det var akkurat likt på storebrors SIM-kort som var fra telia.

Men det er ikke noe å knekke bort på det lille som sto i min S3 og senere S5? :frustrertogikkesåsmart:

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 06-12-16, 21:19   #573
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må stikke innom en Telenor-butikk eller Telia eller hva du nå ha og få nytt SIM-kort i morgen. Om du har OneCall kan du hente på Narvesen. Andre operatører har sikkert samme løsning.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 06-12-16, 21:20   #574
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Men det er ikke noe å knekke bort på det lille som sto i min S3 og senere S5? :frustrertogikkesåsmart:

Det var det på mitt. Det er omtrent kun det der gullgreiene som skal være igjen. Jeg er så god til å forklare at jeg gremmes.

Gammel 06-12-16, 21:21   #575
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Jeg tenkte at man må ta noen sjanser her i livet så jeg har akkurat klipt kort og min nye S7 er straks oppe og går :villoggal:

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 06-12-16, 21:22   #576
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Er sånn knekkegreier på mitt og. Og på ungenes. Se på det i godt lys. Er det gammelt det fu har?

Gammel 06-12-16, 21:23   #577
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Se der, da løste det seg! Hurra!

Gammel 06-12-16, 21:24   #578
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Jeg tenkte at man må ta noen sjanser her i livet så jeg har akkurat klipt kort og min nye S7 er straks oppe og går :villoggal:

Se der ja, jeg måtte google når jeg styrte med det der for jeg prøvde også å få det SIM-kortet jeg hadde inn i tlf, og det gikk så absolutt ikke. Godt du fikk det til.

Gammel 06-12-16, 21:25   #579
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Er sånn knekkegreier på mitt og. Og på ungenes. Se på det i godt lys. Er det gammelt det fu har?

Trolig bare jeg som er gammel Men ja, kortet er nok noen år ja.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 06-12-16, 22:01   #580
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Er det nå jeg skal innrømme at jeg ikke turte å klippe mitt eget simkort?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.