|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#921 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000
Jeg endte opp med å melde meg ut av den danske "kosegrupoa". De ble bare for intense for meg IG spammet feeden min fullstendig. Beviser definitivt at det strenge regimet i den norske gruppa har noe for seg. Men leser ikke trådene der heller lengre. Det blir bare for mye for min del. Jeg klarer å opprettholde et høyt nok avhengighets- og følelsesnivå helt på egen hånd. Trenger ikke hjelp i det hele tatt.
#922 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg vet, Njulaif, mistenker at det er noen i den 20+ gruppa som ikke helt har skjønt at det bare er fiksjon. Altså, de vet det jo, men de har ikke forstått det, liksom.
#924 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Ja, mave. Og eg kjenner, eg som prøver å vere kald og rolig, at eg treng eit klipp. No!!
#926 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Alle trenger en venn som bare kommer. Tror Isak har flere, for jeg tror Jonas, Mahdi og Magnus også hadde stilt opp. |
![]() |
![]() |
#928 |
Introvert textrovert
|
Ja. Men de som bare ser den får ikke sett sms, chat og instagram.
#929 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Eg tenker litt på dette med psykisk helse, om å kunne vere saman med ein som er sjuk også vidare. Eg tenker at Happy Ending ikkje nødvendigvis er dei to her. Isak har opplevd å bli akseptert for den han er, det er kjempeviktig, uansett korleis det går med dei to. Men det å vere kjærast med ein bipolar person - eg veit ikkje, er det eigentleg det beste for Isak? Å finne seg sjølv og å kunne stå for den ein er, er det viktige her. Og Even er så intens at Isak treng å vere trygg i seg sjølv for å kunne vere saman med han. Det med psykisk sjukdom og fordommer er jo eit tema. Men det er ganske mange nyanser mellom å akseptere og å vere nærmeste pårørende.
![]() |
#930 |
Librocubicularist
|
Det hender fredagsklippet kjem samtidig med episoden.
![]() |
#932 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg synes det litt synd at Isak skulle komme ut i psykisk helsesesongen. Jeg synes unge seere som er forelsket i en av samme kjønn kunne fått en mer happy ending. Gir jeg mening? Jeg er ikke helt våken enda.
#934 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Ååå, det passet veldig bra at mamma sendte den meldingen nå. |
![]() |
![]() |
#935 |
Librocubicularist
|
Ja, det gir meining. Samtidig, Noora har dratt frå William, heile happily-ever-after blir problematisert.
![]() |
#938 |
One of These Days
|
Synes ikke at happy-ending trenger å være forever. Det er tross alt snakk om ungdom, og det er sjelden det er for alltid. Men en tid i happy-ending, hadde vært bra både for psykisk syke og LGBT. (Merker jeg ender opp med LGBT-formen, siden jeg ikke har lyst til å definere gutta på legning.) |
![]() |
![]() |
#939 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Even trenger hjelp, men det får vi jo ikke vite noe om sånn utenom kommunikasjonen med Isak. Jeg håper i grunn Sonja passer på han nå, for vi vet vel ingenting om foreldrene? Hvor er de?
|
|