|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#861 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000
Jeg tenker veldig likt som deg. Da jeg var 16 år hadde jeg en kjæreste som ikke var drømmemannen for de neste 20 årene, men som var drømmemannen akkurat da. Han var 5 år eldre, kjørte motorsykkel, bodde for seg selv, var vanvittig kjekk, hadde jobb og var verdens snilleste. Han ga meg selvtillit og oppmerksomhet. Det ble jo ikke oss i lengden, men det er overhodet ikke noe jeg angrer på allikevel. Noen ganger er det helt greit.
![]() |
#862 |
villende
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Det blir jo bare feil hvis sesongen slutter med at det ikke blir Isak og Even. Jeg tror det er mer sannsynlig at det viser seg at Even er bipolar, og at Isak må gå noen runder med egne fordommer mot psykiske lidelser. Og hva så om det ikke blir dem 4 evah and evah. De er tenåringer, og det er da virkelig helt greit å treffe Mr. Right Now når man er 17. Det trenger ikke var evig, for å være bra. :Pragmatisk: |
![]() |
![]() |
#863 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Så lenge sesongen slutter med at de er lykkelige sammen, så er jeg fornøyd ass. |
![]() |
![]() |
#864 |
Borte
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg tror også dette handler om Isaks fordommer mot psykiske lidelser, og da syns jeg det er veldig snodig om signalet fra serieskaperne er at man skal styre unna, eller ikke ha et romantisk forhold til folk med psykiske lidelser.
#865 |
|
Sant. Jeg knegger litt av de gjentagende meldingene på Jodel om at det er morsommere å følge med på alle de sære teoriene "de gamle" på Skam 20+ fansiden kommer med, enn den faktiske serien. |
![]() |
![]() |
#866 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#868 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Ja, der har du en gjeng altså.
#869 |
|
Om han har byttet linje, forklarer jo det enkelt hvorfor han er ett år eldre.
![]() |
#871 |
guru advisor
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Shit, jeg trodde jeg var litt i overkant hekta denne sesongen, men nå meldte jeg meg inn i den FB-gruppa. |
![]() |
![]() |
#872 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Det er 6:25 min. igjen. Det står 20 min. på programsidene og vi har fått 13:35.
![]() |
#873 |
Librocubicularist
|
Njei, for han gikk media på Elvebakken i fjor og går VG3 ST nå og er endå eit år eldre.
![]() |
#874 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000De har endret det til 25 min. Starter ikke før 21.30. Jeg tviler egentlig på at det blir klipp før det. |
![]() |
![]() |
#875 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Gikk forbi "Isak" på Karl Johan i dag. Ble innmari star struck. Dån! Jeg synes han er så flink!
#876 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg tror Even har røyka for mye hasj og sliter psykisk pga det.
#878 |
|
Ja, jeg tror også det kan være no sånt. Nå står det på NRK at kveldens episode skal vare 29 minutter! |
![]() |
![]() |
|
|