Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-16, 00:24   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Garra.

Vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert til og med i voksen tilstand om min manipulerende eks hadde ringt min nåværende kjæreste for å fortelle "sannheten om meg", om det nå er det hun skulle. Jeg hadde neppe tenkt "let it go", i hvert fall.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 02-12-16, 08:06   #2
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Garra.

Vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert til og med i voksen tilstand om min manipulerende eks hadde ringt min nåværende kjæreste for å fortelle "sannheten om meg", om det nå er det hun skulle. Jeg hadde neppe tenkt "let it go", i hvert fall.

Det er nettopp det. Og i alle fall ikke så tidlig i forholdet.

Gammel 02-12-16, 08:15   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Garra.

Nei, altså den scenen aleine forstår eg og Even sin reaksjon. Men det er fleire ting som får meg til å lure på kva Even ikkje fortel: Han er eit år eldre enn dei andre 3.-klassingane, han har bytta skule og linje, måten Sonja kommenterte det med alkoholen, at han ikkje søv, at han verkar ekstremt impulsiv.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 02-12-16, 08:54   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Huff, jeg er redd for at Isak må lære the hard way at det ikke er alltid man kan hjelpe andre, uansett hvor glade man er i dem, ref. meldingen fra faren angående moren.

Kanskje Even har et dop/rusproblem? Eller at han bruker dop som selvmedisinering pga angst/depresjon. Og at det er derfor han opplever Sonja som kontrollerende. Det kan også stemme med at han droppet ut av skolen.

Jeg håper jeg tar feil, og i alle fall at alt ordner seg for Isak til slutt.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 02-12-16, 17:06   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Gikk forbi "Isak" på Karl Johan i dag. Ble innmari star struck. Dån! Jeg synes han er så flink!

Gammel 02-12-16, 17:54   #6
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror Even har røyka for mye hasj og sliter psykisk pga det.
Det er kanskje lurt at serien ikke normaliserer hasj.....Det er vel bare Eva og Sana som har vært negative til det hittil.

Gammel 02-12-16, 18:03   #7
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Jeg tror Even har røyka for mye hasj og sliter psykisk pga det.
Det er kanskje lurt at serien ikke normaliserer hasj.....

Ja, jeg tror også det kan være no sånt. Nå står det på NRK at kveldens episode skal vare 29 minutter!

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 02-12-16, 18:05   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Ja, jeg tror også det kan være no sånt. Nå står det på NRK at kveldens episode skal vare 29 minutter!

Oj!

Turban Smukk er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.