|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?
dET HAR DU SIKKERT RETT I. |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Glamorøs
|
Hun avfeide det jo før det ble "avslørt" at er reklamebyrå var involvert. "hylekoret med skuespillere, kommentatorer og venstrevridde - lik og del!" kom før. Hadde det ikke vært et reklamebyrå å henge det på hadde det vært partitilhørighet. Hadde det ikke vært det hadde det vært yrke.
|
|
|
#143 |
|
Hertuginne
|
Nemlig. Og det er så dumt når kampanjen i utgangspunktet var så bra. Dumt å snuble på en sånn liten greie.
|
|
|
#144 |
|
Leser
|
Jeg må innrømme at jeg tenker du er en av de som har gått rett "i fella" i forhold til slik "enten er du med meg eller mot meg"-retorikk.
|
|
|
#145 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?Jeg syns han bevegde seg i et grenseland, og tonen og det faktiske innlegget i innlegget var VELDIG "Nå er jeg så indignert at jeg spontant bare styrter til tastaturet og hamrer løs, jeg tok bare en kjapp telefon til NOAS først".
|
|
|
#146 |
|
Absolute Beginner
|
Om en eller annen norsk kjendis hadde laget seg blogg primært for å fortelle om sitt personlige engasjement, og deretter koblet det mot sin gode venn, og værsågod, her kan du donere til kreftsaken (og endatil henge ut en eller annen nisse som er slem, ekstrabonus!) hadde jeg ikke likt det noe bedre nei. I alle fall ikke om forslaget stammet fra kreftforeningen. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?Jeg tror det er lett å lande på at et grensetilfelle som dette er "innafor" fordi vi liker avsender og misliker den kampanjen går ut over.
|
|
|
#149 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?Jeg tror nesten ALLE hadde vært kritisk til budskapet.
|
|
|
#150 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Ja det er lite. Men jeg tror ikke man kan måle hvor mange som føler seg lurt ut fra hvor mange som ber om å få tilbake 100 kr. Eksempelet benyttes jo alt i ulike fagdiskusjoner i pr/mediekretser, nettopp fordi det var litt ullent.
http://kampanje.com/archive/pr/2014/...s-blogg-stunt/
07 og 10 Sist redigert av Pelle : 23-11-16 kl 14:40. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?Jeg velger ikke gode formål etter hva Sophie Elise, Kristoffer Joner eller andre kjendiser legger ut på Face, sånn sett - så nei, jeg føler meg ikke lurt. Personlig.
|
|
|
#152 |
|
koko
|
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?Lurt? Hva er det med folk?
|
|
|
#153 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?Jeg ser ikke på dette som en reklamekampanje.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?Nei, det er en PR-kampanje.
|
|
|
#155 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det blir litt som å si at jeg ser ikke på en sirkel som rund.
|
|
|
#156 |
|
intro
|
Jeg synes ikke Erna Solberg er statsminister.
|
|
|
|
#157 |
|
Hertuginne
|
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?Så klart det er en kampanje, en ganske effektiv en også.
|
|
|
#158 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?Det kampanjen gjør i mine øyne er å bekrefte den varen Listhaug vil selge i sosiale medier. Merkevaren Listhaug er gull verd symbolmessig i de miljøene som responderer på sånt og jeg synes det er veldig ukult at kampanjer for viktige, positive ting bekrefter symbolet. Jeg tror ikke det er tenkt sånn, men jeg tror det er noe av resultatet. |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Seriøst? Dette synes du er OK diskusjonsteknikk?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#160 |
|
intro
|
Sorry, det var bare et (åpenbart mislykket) forsøk på å være morsom - en gammel vits av Knut Nærum som egentlig ikke passet helt inn. Den var myntet på sirkel-argumentet til Candy (og det var da også den jeg svarte på).
|
|
![]() |
|
|