Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-16, 10:35   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det en rar ting å være nysgjerrig på? Det er jo biologisk naturstridig.

Skam, ass!

Joda, jeg skjønner at du er nysgjerrig, og du er ikke alene om å være nysgjerrig. Det eneste er at det føles ut som om man er nødt til å avgi full forklaring fordi man ikke er i et heterofilt forhold. Kan sammenlignes med hvordan homofile eller lesbiske har sex, og heterofile bare er nysgjerrige. Topp eller bunn, lissom. Akkurat som om det er vanlig å spørre heterofile om hvilke stillinger de bruker og har de oralsex?

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 10:58   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Joda, jeg skjønner at du er nysgjerrig, og du er ikke alene om å være nysgjerrig. Det eneste er at det føles ut som om man er nødt til å avgi full forklaring fordi man ikke er i et heterofilt forhold. Kan sammenlignes med hvordan homofile eller lesbiske har sex, og heterofile bare er nysgjerrige. Topp eller bunn, lissom. Akkurat som om det er vanlig å spørre heterofile om hvilke stillinger de bruker og har de oralsex?

Uæh! Nei, dette er jeg overhodet ikke nysgjerrig på. Sexen kan folk ha for seg selv. Det er de mellommenneskelige relasjonene som er interessante. Ja, og biologisk opphav.

Sånn som denne jenta i klassen til knerten med to mødre som er helt kliss lik sin 4 år eldre søster. Har de samme biologiske far? Er det også rart å lure på?

Gammel 23-11-16, 11:04   #3
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Uæh! Nei, dette er jeg overhodet ikke nysgjerrig på. Sexen kan folk ha for seg selv. Det er de mellommenneskelige relasjonene som er interessante. Ja, og biologisk opphav.

Sånn som denne jenta i klassen til knerten med to mødre som er helt kliss lik sin 4 år eldre søster. Har de samme biologiske far? Er det også rart å lure på?

Det er bare at for noen så føles det like privat og grenseovertråkkende, men for all del ikke for alle. Mange er veldig åpne på det, men kommer jo an på relasjoner og situasjoner. Bare tenkte å gjøre oppmerksom på hvordan noen kan oppfatte det.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:18   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare at for noen så føles det like privat og grenseovertråkkende, men for all del ikke for alle. Mange er veldig åpne på det, men kommer jo an på relasjoner og situasjoner. Bare tenkte å gjøre oppmerksom på hvordan noen kan oppfatte det.

Jeg er ganske klar på at jeg lurer på dette, men vet bedre enn å spørre.

Jeg tenker at det må være lov til å fortelle om ting man grubler over.

Gammel 23-11-16, 13:22   #5
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Jeg er ganske klar på at jeg lurer på dette, men vet bedre enn å spørre.

Jeg tenker at det må være lov til å fortelle om ting man grubler over.

Kjenner deg jo, så det visste jeg. Klart det er lov å gruble! Det er jo stor forskjell på hva man grubler på og hva man utfører eller spør om, da. Jeg tenker vel tanker som ikke akkurat tåler dagens lys selv, og det tror jeg alle gjør.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 25-11-16, 16:33   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Skam, ass!

Bare quoter meg selv, de som er medlem av Skam for de over 20, sjekk det ene innlegget der.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 25-11-16, 18:13   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare quoter meg selv, de som er medlem av Skam for de over 20, sjekk det ene innlegget der.

Jeg tenkte på innlegget ditt ja. Nå har han fått en del motbør, men det er jo også ei somhevder slikt er helt vanlig å snakke om i det homofile miljøet. Har du svart?

Edit: leste etterpå.

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.