Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-16, 01:42   #10
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Samme for meg hvem som står bak, så lenge jeg kan støtte NOAS og irritere Listhaug på en gang - what's there not to like?

Samma her. Betalte inn hundrelapp nummer to i dag, da jeg hørte noen ba om å få sin tilbake.

Prinsippielt blir jeg dritsur over fordekt reklame. Men dette var ikke fordekt. Det var opp i dagen, og jeg synes kampanjen var kul.

Men hvor faen er Erna. Hvor lenge skal de få lov til å drive med denne raljeringen? (Joda, hun har vel et statsbudsjett hun bør være ganske bekymra over, kan være vi er kvitt dem fortere enn vi aner - med forbehold om at det er noen timer siden jeg oppdaterte meg på status der)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.