Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-16, 00:32   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har laget den samtalen også. Vil du høre? Må bare lete den opp.

Hører gjerne!

(Forresten, nå så jeg en kommentar fra Skam-gruppa på FB: Mannen som elsket Yngve er bok? OMG! I need it! I loved the movie! )

amylin er ikke aktiv  
Gammel 18-11-16, 00:32   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hører gjerne!

(Forresten, nå så jeg en kommentar fra Skam-gruppa på FB: Mannen som elsket Yngve er bok? OMG! I need it! I loved the movie! )

Er det ikke Tore Renberg da?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-11-16, 00:34   #3
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Er det ikke Tore renberg da?

Jo, men blir litt som fra reklamen en stund tilbake: En fyr som ser boka Ringenes herre og utbryter: Jøss, har'em laga bok av den og? Eller da jeg så Titanic på kino og en jente ble overrasket over at båten sank.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 18-11-16, 00:36   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, men blir litt som fra reklamen en stund tilbake: En fyr som ser boka Ringenes herre og utbryter: Jøss, har'em laga bok av den og? Eller da jeg så Titanic på kino og en jente ble overrasket over at båten sank.

Nå skjønner jeg! Jeg trodde det var du som trengte boka.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-11-16, 00:37   #5
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Nå skjønner jeg! Jeg trodde det var du som trengte boka.

Nei, men jeg vet at det er en bok.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 18-11-16, 00:41   #6
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell for president manusforfatter!

Hører gjerne!

Eg skjønte den.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.