Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-16, 18:02   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg må ærlig talt si jeg reagerer litt på at du henvender deg direkte til ungdomskoleelever, for jeg er ikke sikker på om jeg synes de nødvendigvis bør være blant primærpublikummet ditt.

Jeg synes du har skrevet et flott innlegg til ungdommen om det å være en lærer som bryr seg, all kudos for engasjementet du viser.
Men om disse ungdomsskoleelevene leser seg tilbake i bloggen din står det ganske mye der som kanskje vil skremme dem eller som de ikke vil forstå. Mine elever (10. trinn og vgs-elever) vil nok ikke føle seg i lesermålgruppen din.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.