Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-16, 15:11   #361
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Men hva da med 10%, som han selv er så opptatt av?

Det gjelder jo udokumentert fravær - han kan jo ha fått en legeerklæring.

Gammel 14-11-16, 15:13   #362
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det gjelder jo udokumentert fravær - han kan jo ha fått en legeerklæring.

Ah... Ja, sant. Jeg har bare en to-åring, så er ikke heeeelt inne i den grensa kan man si. Har bare fått med meg at det er diskutert.

Gammel 14-11-16, 18:21   #363
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror kanskje 10 %-en kan bli tema, jeg. Men ikke sikkert.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-11-16, 18:44   #364
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uansett er det bare snakk om ei veke, ein runder ikkje 10% på ei veke. Men han kan vel neppe ha særleg mykje meir fravær framover.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 14-11-16, 19:30   #365
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Oh... Nå kom det en ny chat.

Gammel 14-11-16, 19:31   #366
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eskild er så herlig!

Gammel 14-11-16, 20:16   #367
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg synest Jonas er fin òg. Eg håper bare at Isak klarer å mote seg opp til å prate med han.

The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 14-11-16, 20:58   #368
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Eskild er så herlig!

Mange tror visst at Eskild er blå skrift og Isak er grå, men det er Isak som er blå. Bra at Isak rekker ut en hånd mot Eskild igjen.

Sist redigert av Karamell : 14-11-16 kl 23:28.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-11-16, 21:35   #369
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Mange tror visst at Eskild er brå skrift og Isak er grå, men det er Isak som er blå. Bra at Isak rekker ut en hånd mot Eskild igjen.

Ja, det synes jeg også. Jeg har en god følelse på dette akkurat nå kjenner jeg. Både Eskild og Jonas er bra karer å ha i livet til Isak akkurat nå.

Gammel 15-11-16, 12:34   #370
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Eg merker eg begynner å bli litt irritert på Isak si manglande evne til å sjå ting frå andre sitt perspektiv.

The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 15-11-16, 12:36   #371
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da ikke helt uvanlig når man er tenåring OG har hodet fullt av store, egne greier?

Gammel 15-11-16, 12:39   #372
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Og han hadde da tilløp til omtanke for Noora i det siste klippet.

Gammel 15-11-16, 12:44   #373
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Og han hadde da tilløp til omtanke for Noora i det siste klippet.

Og jeg skjønner at han klikka på Noora i natt altså. Det hadde jeg også gjort, kjenner jeg.

Gammel 15-11-16, 13:09   #374
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er da ikke helt uvanlig når man er tenåring OG har hodet fullt av store, egne greier?

Jeg vil heller si det er det vanlige.

:tenåringsmor:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 15-11-16, 14:06   #375
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Han var da virkelig på rett vei da han viste empati mot Noora i natt. Det hadde jaggu ikke jeg gjort om hun skravlet med venninne kl 2 utenfor døra mi! Jeg trodde i det minste hun snakket med william, men hun snakket med Eva ...

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-11-16, 14:07   #376
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Han har da unnskyldt seg overfor Ekil og vist omtanke overfor Noora. Jeg synes det begynner å komme seg.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 15-11-16, 14:07   #377
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jonas sin insta skal nok vise oss hvor utenfor Isak er i gruppen nå. Før han tvinges til "å levle" med Jonas.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-11-16, 14:35   #378
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Det er vel ganske naturlig å være opptatt av seg og sitt i ungdomstida. Synes også han kommer seg! Håper han får en god prat med Jonas i nærmeste framtid. Hadde håpet på et ettermiddagsklipp hvor han snakket med Jonas. Datter'n lo av meg, for hun lurte på i hvilket univers tenåringsgutter dro hjem til hverandre for å prate seriøst om ting? Greit det, men håper de tar seg en ordentlig prat.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 15-11-16, 14:36   #379
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Det er vel ganske naturlig å være opptatt av seg og sitt i ungdomstida. Synes også han kommer seg! Håper han får en god prat med Jonas i nærmeste framtid. Hadde håpet på et ettermiddagsklipp hvor han snakket med Jonas. Datter'n lo av meg, for hun lurte på i hvilket univers tenåringsgutter dro hjem til hverandre for å prate seriøst om ting? Greit det, men håper de tar seg en ordentlig prat.

I SKAM-universet.

Men hun har nok et poeng.

Gammel 15-11-16, 17:51   #380
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg merker eg begynner å bli litt irritert på Isak si manglande evne til å sjå ting frå andre sitt perspektiv.

Jeg er ikke enig, altså. Jeg tenkte at de skal vise, både med chatten med Eskild og passiaren med Noora, akkurat at Isak er i ferd med å komme ut av boblen sin og også se omgivelsene sine litt. Og han viser langt mer omsorg enn både Candy (16) og Candy (44) ville vist overfor en skravlete telefonsamtale klokken 2 om natten utenfor døren min, ja.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.