Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julegaver

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-16, 01:33   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegaver

Storesøster her har nokså klare interesser som gjør det enkelt å finne bra gaver til henne. Men det involverer ofte netthandel fra utlandet. I år skal hun få ny kigurumi, bøker og necomimi ører har jeg tenkt.

Guttungen får tilskudd til ny data og så må jeg finne på noe annet også. Kanskje et spill? Han har snakket om Paper Mario Color Splash.

Lillesøster ønsker seg alt mulig og gjerne sånne leker som ikke er like bra i virkeligheten som på reklamene. I år skal hun få gymmatte, ny turndrakt og turnshorts. Og sikkert en leke, men vet ikke hva ennå.

Mannen er jeg usikker på. Kanskje en aktivitetsmåler eller den nyeste apple-tven.

Mine foreldre og min bror syns jeg er vanskelig å finne på noe til. Må høre om det er noe spesielt de ønsker seg. I ga vi foreldrene mine en god vinåpner. Og noen gode ullsokker.

Nevøen min skal få en datamus han ønsker seg i kombinert jule og bursdagsgave, den yngste niesen skal få et lysbrett til å kopiere tegninger. Svogerne mine får nok gavekort pluss noe lite å pakke det inn sammen med.

Enda noen jeg må finne på og se etter noe til, men tror jeg skal komme i mål. Har begynt litt på netthandelen og skal nok handle en god del mer på nett før November er omme. I tillegg skal jeg kikke litt når jeg er i Gdansk på julemarked og på taxfree butikken på flyplassen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:25.