Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikkassosiasjonstråd

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-07, 10:11   #241
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Musikkassosiasjonstråd

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det var hun som hadde fått nye sko, ikke sant?

Da assosierer jeg til En liten pike i lave sko.

Nei dom har jeg kjøpt i fjor, på buttikken hass Kåre. Det var ny kjærest hun hadde fått.

Gammel 24-06-07, 10:21   #242
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Nei dom har jeg kjøpt i fjor, på buttikken hass Kåre. Det var ny kjærest hun hadde fått.

Noen snakket om nye sko, jaffal.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 13:35   #243
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det var hun som hadde fått nye sko, ikke sant?

Da assosierer jeg til En liten pike i lave sko.

Den kan jeg ikke.

Men den høres litt sånn Tuppen og Lillemor aktig ut, og jeg liker denne tråden godt, så da sier jeg:

Tuppen og Lillemor. (Sjekk ut det gamle lydopptaket jeg fant.)

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 15:20   #244
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Den kan jeg ikke.

Men den høres litt sånn Tuppen og Lillemor aktig ut, og jeg liker denne tråden godt, så da sier jeg:

Tuppen og Lillemor. (Sjekk ut det gamle lydopptaket jeg fant.)

Fantastisk lydopptak!

Jeg assosierer til Girls just wanna have fun - C. Lauper

Gammel 27-06-07, 17:58   #245
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg assosierer til Girls just wanna have fun - C. Lauper

Den hørte vi mye i russetiden, og da gikk det mye i Van Halen også: Jump!

Gammel 27-06-07, 18:04   #246
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Den hørte vi mye i russetiden, og da gikk det mye i Van Halen også: Jump!

Via en heller pinlig sangtekstmisforståelse i barneårene fører dette meg til the Jam igjen: "Going Underground".

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 18:06   #247
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Via en heller pinlig sangtekstmisforståelse i barneårene fører dette meg til the Jam igjen: "Going Underground".

Og jeg vimser meg fullstendig ut på jordet med jam som syltetøy; ...syltetøy som sminke!!!
Dum og deilig juba juba med Knutsen og Ludvigsen

Gammel 27-06-07, 20:58   #248
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herfra til gode, gamle Sway (Espen Lind) - "yum yum gimme some"

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 21:06   #249
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden gutten også sang om jenter som gråt regnstormer og hull i bakken, går vi videre til Bridge over troubled water.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 22:01   #250
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

River - Joni Mitchell (Heter den ikke det? I wish I had a river I could skate away on osv...

Gammel 27-06-07, 22:02   #251
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Bette Midler, The Rose

Gammel 27-06-07, 22:50   #252
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Me and Bobby McGee - Janis Joplin

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 22:51   #253
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Da tenker jeg på den tøffe versjonen av "La vie en rose" med Grace Jones.

*denne var en assosiasjon til malenas låt*

Gammel 27-06-07, 23:21   #254
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

The Rose av Bette Midler tenker jeg på da, den har jeg sunget mange ganger til den!

Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 23:26   #255
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena

Bette Midler, The Rose

Opprinnelig lagt inn av Ophelia

Opprinnelig lagt inn av Nuta, her.

The Rose av Bette Midler tenker jeg på da, den har jeg sunget mange ganger til den!

Runt, runt, runt med Niklas Strömstedt ("det går runt, det går runt, det går runt..")

Gammel 27-06-07, 23:31   #256
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Upside down" med Diana Ross

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 23:32   #257
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Total eclipse of the heart - B. Tylor

:synger-med-whiskeystemme: Turn around, every now and then...

Gammel 27-06-07, 23:33   #258
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Der var jeg for sein, men turn around passer jo til upside down også...

Gammel 27-06-07, 23:33   #259
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ah, min karaokefavortt! (Til kollegaenes store glede - tror jeg )

Gammel 27-06-07, 23:45   #260
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmm.. her får jeg Romy and Michelle's high school reunion vibber, vet ikke om denne sangen var med en gang, men jeg sier likevel

Time after Time med Cyndi Lauper.

Den dansesekvensen fra reunion er bare helt konge!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.