Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-16, 22:48   #301
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Åh, nei.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 04-11-16, 22:59   #302
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Det siste klippet av Isak på knærne med et hulk ... det er bare helt knusende!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 04-11-16, 23:12   #303
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Dette var rett og slett vondt å se på.

Gammel 05-11-16, 01:13   #304
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det utforbakke. Jeg var redd han skulle knuse en bil. det sa de ihvertfall i låta som ble spilt. Vondt å se.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 05-11-16, 07:36   #305
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Og det siste klippet som kom nå i natt???! Jeg sier bare

Gammel 05-11-16, 08:02   #306
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pause?! Driver de med sånt?

Men jeg er helt sikker på at det er Even. Ikke at jeg har sett frame-by-frame, det ville jo vært patetisk.

Er det første gang de har sex?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 05-11-16, 08:09   #307
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Pause?! Driver de med sånt?

Men jeg er helt sikker på at det er Even. Ikke at jeg har sett frame-by-frame, det ville jo vært patetisk.

Er det første gang de har sex?

Jeg har bare sett på det to ganger (), og jeg er sannelig ikke sikker.

Så vidt vi vet i alle fall. Jeg synes det har sett svært så ærbart ut til nå. Men er du sikker på at det er Even? Jeg tenkte nemlig først at munnen til den ene ligner veldig på Eskild...

Gammel 05-11-16, 08:14   #308
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg har bare sett på det to ganger (), og jeg er sannelig ikke sikker.

Så vidt vi vet i alle fall. Jeg synes det har sett svært så ærbart ut til nå. Men er du sikker på at det er Even? Jeg tenkte nemlig først at munnen til den ene ligner veldig på Eskild...

Ja, den første er i hvert fall Isak, og jeg er 99 % sikker på at det er Evens munn.

- No. 4 -
Gammel 05-11-16, 08:17   #309
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, den første er i hvert fall Isak, og jeg er 99 % sikker på at det er Evens munn.

Så bra! Jeg satser hardt på at du har rett. Det er ikke det at jeg har noe imot Eskild altså, han er skikkelig stas faktisk, men akkurat nå er jeg mest for Even.

Gammel 05-11-16, 09:59   #310
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Assa, folkens. Dette ordner seg. Hva slags forbilde for unge homofile på vei ut av skapet hadde det blitt hvis ikke Isak og Even ender opp sammen, nå som alle som ser på SKAM shipper dem. Og pause midt i sesongen er jo tradisjon. Denne gangen er det i det minste bare en uke.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 05-11-16, 15:09   #311
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hva snakker dere om? Klipp i natt? Pause? Hvor?

banana er ikke aktiv  
Gammel 05-11-16, 15:47   #312
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

P3.no/skam.

Jeg måtte se pauseklippet på nytt for å skjønne hva dere diskuterte bak alle spoilertaggene her, litt sløv, ja

Timar er ikke aktiv  
Gammel 05-11-16, 18:43   #313
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva betyr "shipper"?? #oldis

Gammel 05-11-16, 18:44   #314
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

At du ønsker at de skal få et relationship.

Gammel 05-11-16, 20:08   #315
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah.

Gammel 05-11-16, 20:15   #316
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Det kom jo allerede med Harry Potter; da den store nettdiskusjonen på Rowlings eget forum gikk på Ron + Hermine vs. Harry + Hermine. Eller, sikkert før det også, men da hørte jeg det først.

- No. 4 -
Gammel 05-11-16, 20:16   #317
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg håper virkelig det er Isak og Even, men at det er et par episoder fram i tid. Har sett mange teorier på hvem det er i form av lepper og føflekker. Jeg har ingenting imot Eskild, han er en stor helt akkurat nå, men jeg liker Isak og Even sammen. Selv om Even sank noen hakk etter den festen, må jeg innrømme. Også pause nå, hvor vi ikke får vite hva som skjer med Isak som er så såret og skuffet og alene.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 05-11-16, 20:19   #318
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Dette er første gang jeg følger fandiskusjoner, åpenbart.

Gammel 05-11-16, 22:46   #319
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

14. november er jo ETTER NESTE LØNNING!!! Det er lenge til!! Og eg klarer verkeleg ikkje sjå kven det er. Makan så irriterande.

Gammel 05-11-16, 22:53   #320
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg håper virkelig det er Isak og Even, men at det er et par episoder fram i tid. Har sett mange teorier på hvem det er i form av lepper og føflekker. Jeg har ingenting imot Eskild, han er en stor helt akkurat nå, men jeg liker Isak og Even sammen. Selv om Even sank noen hakk etter den festen, må jeg innrømme. Også pause nå, hvor vi ikke får vite hva som skjer med Isak som er så såret og skuffet og alene.

Eg er litt redd det skjer noko alvorleg med Isak og at vi finn han på sjukehus eller liknande etter pausen. Dei andre pausane har vore lagt til periodar kor hovudpersonen har opplevd lite ...

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.