Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-16, 11:30   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Som ung i Bergen gikk leppestift som laibis.

eller laibik. jeg er antagelig fra litt pent område for jeg syntes det hørtes vulgært ut.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-16, 14:07   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

eller laibik. jeg er antagelig fra litt pent område for jeg syntes det hørtes vulgært ut.

Hvis du er fra Bergen, er det nok ingen tvil om du er fra en penere eller ikke-penere område. Bare spytt ut.

Jeg er fra et ikke-penere område, men slutter meg til din mening om at laibik høres vulgært ut. Det er nemlig forskjell på folk innenfor sånne områder, også.
Hihi

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-16, 14:14   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Hvis du er fra Bergen, er det nok ingen tvil om du er fra en penere eller ikke-penere område. Bare spytt ut.

Jeg er fra et ikke-penere område, men slutter meg til din mening om at laibik høres vulgært ut. Det er nemlig forskjell på folk innenfor sånne områder, også.
Hihi

Joda, men selv innenfor Fana er det nivåer. Jeg sa for eksempel eg og ikkje. men en del av vennene mine sa jeg og ikke. Nå har jeg ikke bodd i Bergen på 20 år så jeg sier ikke og "eh". G-en har nesten blitt stum. Men når jeg snakker med bergensere er det nok fremdeles eg og ikkje, når jeg tenker meg om.

Sist redigert av Karamell : 04-11-16 kl 16:33.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-16, 16:24   #4
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Joda, men selv innenfor Fana er det nivåer. Jeg sa for eksempel eg og ikkje. men en del av vennene mine sa jeg og ikke. Nå har jeg ikke bodd i Bergen på 20 år så jeg sier ikke og "eh". G-en har nesten blitt stum. Men når jeg snakker med bargensere er det nok fremdeles eg og ikkje, når jeg tenker meg om.

Hihi. Og jeg var "den eneste" i Fyllingsdalen som sa jeg og meg og ikke.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-16, 19:42   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Fana er jo opprinnelig striler. Så det er jo ganske naturlig at en del sier Eg og ikkje.

Jeg er fra lille sotra. Begge mine foreldre er striler i generasjoner bakover. Pappa sier me og mjelk. Men bergenserene hadde allerede tatt over øyen når jeg var liten. Er mye jeg og ikke her. Men både jeg og ungene sier Eg og ikkje like vel. Mannen er østlending så han teller ikke.

Men det er lite leibik og belter seg her. Stemoren min som er vokst opp i Solheimsviken sier der da. Jeg får frysninger hver gang. Liker ikke det ordet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-16, 21:19   #6
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke så vulgært som strømpik for strømpebukse.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-16, 21:53   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Ikke så vulgært som strømpik for strømpebukse.

Takke meg til stillongs.

Emneord
porolon, stillongs

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.