Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-16, 21:09   #241
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

#EvenmåegentligmyeogIsakmåengoddelogså

#oghelstnåsnarthvisdethaddeværtmulig

Gammel 01-11-16, 21:14   #242
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

#oghelstnåsnarthvisdethaddeværtmulig

Absolutt! Og helst på film og ikke bare meldinger! Regner med at jeg ikke får det som jeg vil, siden det tross alt må være en god del drama før trådene samles til slutt. Jeg bare håper at om det ikke blir en lykkelig slutt for Isak og Even, at det blir en Isak som kommer ut av skapet og at han ikke møtes av fordommer, men av toleranse blant venner. (Selv om jeg heier på Even og Isak.)

amylin er ikke aktiv  
Gammel 01-11-16, 21:25   #243
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Enig.

Gammel 01-11-16, 21:27   #244
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette er jo helt uutholdelig, jeg har sjekket Skam-siden flaut mange ganger i dag for oppdateringer. Det positive med å bli avspist med en stusslig melding, er at det blir flere minutter til overs til de neste klippene.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 01-11-16, 21:31   #245
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Dette er jo helt uutholdelig, jeg har sjekket Skam-siden flaut mange ganger i dag for oppdateringer. Det positive med å bli avspist med en stusslig melding, er at det blir flere minutter til overs til de neste klippene.

Føler meg litt snytt der! Episodene i sesong to var lengre og tolv episoder mot ti episoder i sesong tre.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 01-11-16, 21:59   #246
Muskat

Muskat sin avatar

Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Føler meg litt snytt der! Episodene i sesong to var lengre og tolv episoder mot ti episoder i sesong tre.

Var de? Jeg har bare sett klippene og ikke selve episodene denne sesongen, så har ikke helt fått følelsen med hvor lange episodene egentlig er. Er det bare ti episoder altså?

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 01-11-16, 22:00   #247
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Var de? Jeg har bare sett klippene og ikke selve episodene denne sesongen, så har ikke helt fått følelsen med hvor lange episodene egentlig er. Er det bare ti episoder altså?

Regner med det siden det står 1:10 osv på episodene for sesong tre.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 02-11-16, 07:22   #248
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg heie på Isak men trur nok ikkje vi får Even + Isak. To happy love stories i to sesongar på rad blir det nok ikkje.

Gammel 02-11-16, 10:23   #249
Muskat

Muskat sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg heie på Isak men trur nok ikkje vi får Even + Isak. To happy love stories i to sesongar på rad blir det nok ikkje.

Det tror dessverre ikke jeg heller det blir. Stakkars Isak! Men jeg tror han kommer ut av skapet i løpet av sesongen og at Jonas viser seg som den kule,støttende og aksepterende kompisen han er.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 02-11-16, 10:59   #250
Muskat

Muskat sin avatar

Standard

Åh, nytt klipp på nesten fem minutter! Og så jeg som er på jobb! Får se om jeg får sneket meg til å se det i løpet av dagen.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 02-11-16, 11:04   #251
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har sett. Og uten å spoile trur eg ei setning Isak sa er veldig avgjerande for korleis Even forhelde seg til dette vidare.

Gammel 02-11-16, 11:12   #252
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har sett. Og uten å spoile trur eg ei setning Isak sa er veldig avgjerande for korleis Even forhelde seg til dette vidare.

Ja. Det tenkte eg og.

Og så er det jo grader av alt. Det var tydeleg at Even reagerte på det Isak sa, men det er jo forskjell på den typen paranoia som mora til Isak representerer og ganske mange andre sjukdommar.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 02-11-16, 11:48   #253
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ja. Det tenkte eg og.

Og så er det jo grader av alt. Det var tydeleg at Even reagerte på det Isak sa, men det er jo forskjell på den typen paranoia som mora til Isak representerer og ganske mange andre sjukdommar.

Jeg ser det er flere som tror at det han sa vi ha negativ virkning på deres forhold, men jeg tenker at det vel så gjerne kan bli slik at det at (vi alle tror at) Even har eller har hatt store psykiske problemer gjør at han skjønner litt mer av de problemene Isak sliter med pga moren, og de (forsvars)mekanismene det utløser hos ham. Jeg tror at Even kan være nøkkelen til både å komme ut av skapet, og til å takle moren og forholdet til henne bedre. Men jeg innser at jeg kan være naiv her altså, og at der mer mitt håp enn noe annet som snakker.

Gammel 02-11-16, 12:02   #254
Muskat

Muskat sin avatar

Standard

Jeg har også sett! Og åhh! Føler meg skikkelig fjortisforelska.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 02-11-16, 12:04   #255
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Jeg har også sett! Og åhh! Føler meg skikkelig fjortisforelska.

Føler også på skikkelige sommerfugler i magen på vegne av karakterene ja. Denne sesongen topper forrige med stor margin må jeg si.

Gammel 02-11-16, 13:54   #256
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Herlighet, jeg sitter på kontor i åpent landskap og gliser så smilet nesten går rundt. Kjente det bra i magen nå, ja!

Gammel 02-11-16, 13:55   #257
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

"Nå så du veldig lur ut!" var det en som kommenterte nå.

Gammel 02-11-16, 15:15   #258
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Det var en virkelig vakker episode. Håper også ikke Even trekker seg bort etter den kommentaren.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 02-11-16, 15:20   #259
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg på det stadiet at jeg ikke klarer formulere noe fornuftig. Bare Ååååååååååhhhh!

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 02-11-16, 16:45   #260
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sukk fra meg og. Og så tenkjer eg at det er fantastisk om psykisk helse kan bli eit av temaene denne sesongen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.