![]() |
#221 |
villende
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000
Jeg var ikke helt fornøyd med Nooras valg av William i begynnelsen, før jeg (i likehet med veldig mange andre) lot meg forføre av virvelvind-romansen deres. |
![]() |
![]() |
#222 |
Multitaskingmaniac
|
Hva om Even faktisk er og blir en badguy. Og så finner Isak ut av dette, må få trøst av Eskild og så blir de to forelsket isteden? :erbittavkonspirasjonsteoribasillen:
#223 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Eg skal definitivt sjå Romeo og Juliet-filmen saman med jentungen snart. Nokon som veit om den finnes på Netflix eller liknande?
#225 |
Introvert textrovert
|
Viaplay har den ihvertfall. I måned gratis medlemsskap der. Jeg har nettopp sagt opp min måned så må faktisk se den i kveld for å rekke å se den.
#226 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Åh, jeg kjenner det skikkelig i magen når Isak får melding fra Even.
#229 |
One of These Days
|
Det tror jeg blir riktig! Jentene er vel ikke akkurat blide, og det gjelder vel også kompisene til Isak. Og hvor åpen kan Isak egentlig være uavhengig av hvor trygg han føler seg på det, siden Even tross alt har kjæreste? |
![]() |
![]() |
#230 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg så en kommentar et eller annet sted fra noen som mente at det ikke var Eskild som banket på døren til Isak i helgen og spurte om han bare skulle være der hele helgen, så jeg har derfor sett den delen av det klippet et par ganger for å høre etter, og jeg er søren meg enig i det. Jeg tror ikke det var Eskild, men Jonas som stod utenfor døren. Jonas har jo flere ganger gitt Isak blikk som sier at han skjønner at det skjer mer enn bare trøbbel med moren i livet hans nå, og de er jo (fra sesong 1) veldig gode kompiser, så han følger jo litt ekstra med.
#231 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg hører mange sier det høres ut som Jonas, og jeg er til dels enig, men jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle være Jonas. Jeg tror det er Eskild. Mulig de har lånt en annens stemme akkurat der om skuespilleren ikke var tilgjengelig eller mulig det ble vridd stemme gjennom døren.
#232 |
Endelig mamma
Ja, det vil jo vise seg. Om det var Jonas, så tenke jeg at vi finner ut av det etter hvert.
#233 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Nå måtte eg høyre klippa og stemmane på nytt. Det er kanskje ikkje så unaturlig om Jonas stikker innom, sånn eigentleg. Isak har oppført seg rart og Jonas har vore bekymra for korleis mora si psyke påvirker kompisen tidlegare. Dei er jo nesten alltid heile gjengen på skulen, så det er ikkje utenkelig at Jonas stikker innom for å få til ein prat på tomannshånd i ro og fred. Då Isak sa at det var mykje stress med mora og Mahdi la ut om kor stressa mora hans var, såg det jo ut som om Jonas forsøkte å vise omsorg. Det eg ikkje får til å stemme, viss det er Jonas og ikkje Eskild som banker på, er at ikkje Isak kjenner igjen stemmen hans. Dei har tross alt vore bestekompiser lenge.
![]() |
#234 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg har også lyst til at Isak skal ta seg en prat med Jonas, men skjønner jo at det er vanskelig for ham. Isak er jo absolutt ikke trygg på seg selv enda, og i tillegg til den kanskje hemmelige forelskelsen til Isak, har jo også Even dame og har vært utro. Ikke noe han kanskje vil gå rundt og plapre om heller. |
![]() |
![]() |
#235 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Det kan ikke ha vært Jonas som banket på døren. Isak sier jo at det er skoene til Jonas som står i gangen.
#236 |
Librocubicularist
|
Det kan jo vere Jonas likevel, men det ville vore rart om Isak ikkje kjende igjen stemmen hans.
![]() |
#239 |
Endelig mamma
Kanskje vi står over for en ny hashtag-periode? Som i #Evenmåsvare
|
|